Fredag .....

Ledig helg...

I veckan har vi hunnit med endel....
Måndag så va Äntligen min bästa vän "Max" tillbaka efter ett projekt i Lund !!!
vi tog en lunch på Greken...
fotade lite ...=)






På sista bilden har jag couscous på kinden. .. de va goood mat... hahahaha men ja Bjuu på Den =)

Julen har kommit i butiken.. massa julgrans pyssel och advent!! jo de är inte många veckor kvar nu... Myysigt

Jag har shoppat lite ur 50 Shades kollektionen på Kappahl. ...


Baaaam så sexigt !!! och Nää ni får inte se... =)

Ida hade ridskola i Onsdags. .. jag kände mig lite krasslig på jobbet så ja smet lite tidigare. . Frös på ryggen..så där konstig feber frossa



satte på mig onepice och slängde mig i soffan...




Japp Feber och sen kom hals ontet... fan va de kommer fort... jag somnade vid 18:30...
vaknade vid 01:00 skit pigg.. gick upp gjorde Te och gurglade varmt saltvatten. . de är verkligen effektivt. . tar död på allt å lite till...
sov i soffan några timmar...
Torsdag spenderade jag i soffan.. med filt.. dåliga serier och gurgla....


bästa Nisse hämta Ida på dagis.. sen kikade vi på Gremlins.. dom är så bra !!
tjejerna älskar dom.. lite skräckblandad förtjusning. .





så Idag när ja vaknade va ja rätt utvilad.. och hes... ingen feber.. lite ont i halsen
softade även denna dag i soffan... som by the way fått ny klädsel på efm..
men satan va jobbigt de är.. rena tränings passet...speciellt när man är ett otränat fetto som haft feber...




Och Nu Äntligen har jag skrivit på kontraktet till lägenheten!!! wiiihooo




valde lite tapet och golv... de kommer bli så Fint !!!
barnen fick välja egen tapet som ska vara fondtapet...
Ida lite färg =)


Nea prickigt !


i övrigt blir de vitt... och jag hoppas att golven jag valt går igenom hos Värden =)

Det är så många som frågar oss hur vi mååår... huur känns de...
Som vi sagt innan.. Detta funkar så bra vi är heelt överens. . och sjukt bra vänner.. de är inga problem. ..
Detta är de som känns bäst för oss..
Vem vet vad som händer sen...
Men vi Separerar på Bästa sätt... för barnen och vår egen skull...
Allt är nästan FÖR bra!!
Så Tack till er alla som är oroliga och bryr er!!!
Men vi har de grymt !!



Och jag är så djävla Tacksam över alla mina Underbara vänner !!!
Jag Älskar Er De är galet va många underbara människor man har i sitt liv !!!



Idag har Linnea en kompis här som ska sova över och vara här i morgon...
D gick all in på fredags Myset !!


och dom har fixat kompis armband !


Ida ska åxå ha en kompis här i morgon har jag lovat.. D ska jobba..
så de blir till att grädda pannkakor tror jag =)

Just nu i denna stund lyssnar jag på lite musik och bloggar...
Tänk va många bra låtar de finns
och va många man verkligen kan ta till sig...
Känna och fan nästan gråta till..
Jag älskar att lyssna på texten..




Puss och Kram
★♥ SOFIA★♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Min karl kom hem med 50 shgades underkläder till moi i går, najs som faaaan haha

Skönt att allt é bra coola tapeter girlsen valt, krya på dej..

puss

2013-11-16 @ 16:18:22
URL: http://busnova.blogspot.com
Postat av: Jessica

*shades

2013-11-16 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0