Sköna söndag =)

Då va de söndag .... en skön slappar söndag...
I går åt jag och tjejerna frukost framför tv:n... tända ljus och myste =)


Linnea hade klara här hela dagen... Dom lekte Ida retades och så va dom osams.....
men på efm kom Idas kompis Ebba hit så de va fullt hus och leksaker överallt. ..

D jobbade så jag hade de jag gjorde..

Snyggade till mig...





På kvällen åkte jag och kollegan Emma till Härliga Therese (som åxå är en gammal kollega.. även Janni som jobbar hos oss va där)
Hon bjöd som hon sa en "ENKEL" 3 rätters... eehh jomenvisst...
Satan va gott hon gjort...
lite snittar och drink då vi kom !!!






Jag Tog en cider.. en stark rackare :)


En gammal vän Lollo va där de va trevligt att prata gammla minnen =)




sen va de förrätt. ..
Lax Cheesecake



Så djävla gott !!!!
sen varmrätten...


Rådjursbiff med potatis rotfrukter och tessans dööö goda sås =)
och sallad med mozarella och granatäpple. ..
som jag för övrigt aldrig ätit så.. de va svin gott.. nu måste jag köpa de och ha i yoghurten på morgonen !!! Wow känsla !


så djäääävla gott!!!
de roligaste att Prins Kenny (tessans sambo) skjutit rådjuret själv !!





Super trevliga tjejer som va där !!!! vissa som jag aldrig träffat... jösses va vi skrattade....
Lekte lek och snackade masssa skit !!!! jätte jätte trevligt !!!




Tessans söta katter va ju åxå med å gossade..
Conrad & ceasar









Sen va de dags för efterrätt. .. som vi för övrigt åt typ kl halv tolv =)




och de här med att fota allt...




haha....
Så TACK TACK THERESE för en fantastisk middag... med galet trevliga tjejer... !!!

Av mig får du en STARK 10 !!!

★★★★★★★★★★★★
Och tack bästa Emma för att du körde mig dit & hem... Du har en tillgodo !!


Så Idag har jag varit liiiite Sliten... men de va de värt !!
Linnea har haft Funky Kids... jag passade på att ta en härlig prommis med Frida (en annan mamma)
och snacka skit...
Tack Gumman ♥

Snart är de dags för linnea och ha dans uppvisning !!
spännande !!

Jag har även köpt nya köks stolar till mig =)
(på annons)
som Nea å jag va och hämtade !!!


Gossat med Lill Ida åxå..




hon är förövrigt en liten "emil" Odygdspåse som farfar alltid kallade mig...
Idag upptäckte jag att hon sktivit IDA med stora bokstäver på passagerar sätet med bläck penna !!!!! Gaaaahhhhh
när jag konfronterde henne sa hon de va inte jag :) höll för öronen och skrek...
jag vill inte höra någon om de där !!!
Haha... nu måste bilen få en vinter städning..
de blir en biltvättardag i morgon.. Vi är lediga.. Dagis är stängt...


Nu väntar vi på solsidan...
Ha en härlig kväll..
Puss Och Kram

Fia !!

Kommentarer
Postat av: Janni

Älskar att jag lyckas se jääääkligt konstig ut på alla tre bilder där jag är med:-) det var en fantastiskt rolig kväll iallafall!

2013-11-18 @ 13:18:47
Postat av: Anonym

Först idag ser jag detta inlägg! O blev hungrig igen. Sjukt gott! Håller med om tio poäng till Tea!! Skratta så jag hade kramp i mungipor o mage dagen efter, det är ju gott betyg! Och det va skitkul att träffa på dig igen. :-)

2013-11-28 @ 21:42:18
Postat av: lollo

Alltså mitt namn kom visst inte med ovan. Tihi!

2013-11-28 @ 21:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0