Snart Helg!!!

Härligt!!! en ledig sådan....
jag har varit flitig med massor denna vecka ringt å fixad med massa saker..
fan allt de praktiska med separation.. helt sjukt mycket...

D och jag pratar varje dag om vem som ska ta vad...
detta kommer bli så grymt bra!!!
I morgon ska vi kika på mitt å tjejernas nya boende... så dom får se vart vi ska bo...
tror de kommer att lugna dom lite...

Försöker hitta en säng.. jag måste ha en och de är endel som ska köpas så jag köper hellre en nyare begagnad. .
så har nån en 160 säng över hojta till...
=)

men som ja sagt innan detta kommer bli as bra. .
D planerar åxå vad han ska köpa för soffa å hur han ska fixa lite här hemma flr de är ju endel saker som försvinner...=)


på jobbet börjar Julen rullas fram... massa bra och onödiga måste ha saker =)




ist för att "knyka" (från sunes jul) en gran... köp en på CO...

Ridskola va de i onsdags... men Djävulen va kallt de va... nästa gång tar ja på mig thermo brallor...
tur att jag hade min asabra termosmugg från Asaklitt (clas ohlson) med mig med värmande kaffe


Ida galopperade för första gången.. de gick super... hon är fortfarande lite skraj sen hon trillade av en liten häst som drog iväg med henne... men de funkar jätte bra på örstig!!





Idag va Ida till skogen med dagis... och liite mer reklam från CO..
Äppelfodralet och Asaklitt lilla minitermos perfekt för varm choklad och riskakor..


Nea å jag tog en Fulbild på närbutiken härom kvällen...



Linnea å bästisen Filippa gick hem lite tidigare från skolan igår..
hon ringde å frågade om dom fick sminka sig.. Såklart ni får..
de va kriget i badrummet när ja kom hem... haha men dom va fina !!


Nu ska ja plocka lite.. Hemstäd i morgon.. sista gången har sagt upp de... jag kommer inte behöva de i min lägenhet. .. och D ville inte heller ha..


Pussar & Kramar..


FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

klart de kommer bli braaaaaa

2013-11-08 @ 09:16:32
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0