veckan!!!

tänk va.. i morgon är de fredag !!!
hääälit....
Bjussar på lite bilder...

Tandfen kom.. och hon levererade... Ida va sååå lycklig!!! ♥




vi va även lite hundvakt till svärisarnas yrväder.
jo dom är rätt gossiga !!




kudsen blev trötta åxå..



Hag har testat Frozen yoghurt på Sandys... sjukt gott... dock mer smak av glass än yoghurt. ..


men djungelvrålen blev stenhårda. . haha... så de rekommenderar jag inte...

Bibban hänger med... på typ allt..:)


I måndags va jag ledig... efter min jobbhelg... som för övrigt har varit galen och kul.. värsta jul ruschen.. trots att de inte varit lön... as kul !!!

mamma och jag tog min lilla svarta och brassade upp till Stockholm. .. IKEA .. ååå vad ja älskar Ikea... skulle fan kunna gifta mig med Ikea :)
haha...
shoppade en del till lägenhetenen...
och lite annat kraffs:)








de finns mycket space i min pärla. .:)


sen tog jag endel på hemkörning åxå ....
Tack min älskade mamma ♥♥♥♥♥♥ vad skulle ja göra utan dig..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0