wild wild west!!

D &Jag va på wild wild west maskerad fest i helgen... så kul !!!
Grymt god mat... tävlingar och dans!!
Tack till dom perfekta värdarna som fixade detta så bra!!
jag Va Bordell mamma... D cowboy deluxe =)






























Så Idag är vi liiite slitna!!!
har firat min bästa Bonuspappa Nisse på farsdag !! och svärfar...
Min pappa firar vi nån dag i veckan..







jag fick Gosa med bonus systers lilla Ester... ååå så sööt!!!






sen åkte jag till Nyk och köpte 50 st flyttkartonger av en tjej.. Perfekt!!
och så fick jag tag i 6st svarta köksstolar!!
de tar sig !!!

I lördags va Nea till Bus fabriken i Norrköping med sin O..
Jag D å ida åkte in till stan handlade lite och åt lunch !






Ja ni ser rätt D syr.. han fixade med sin outfit som han hade på festen... haha när ja väl flyttat kommer han väl att börja baka åxå...

Nu kikar vi på solsidan och slappar...
I morgon är de Jobbar dags igen...
Sköt om er !!!

Pussar & Kramar
★★★★★★★★★★★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0