Avklarat !!!

Så djävla skönt... min jobbhelg är nu avklarad!!!
varit ledig i dag... bara MYST ... tvättat bjussat pappa på lunch

och fikat med mamma å Nisse !!!!
veckan som gått har varit topp.. fortfarande friska barn helt sjukt.. (ja vet man ska inte säga detta)
men så härligt !!!

Fick kärleksbrev häromdagen !! ♥
















köper ni Snöslunga... gör INTE detta =)

i morgon är de jobb dags Igen.. Denna vecka är verkligen Fullsmetad med aktiviteter. . möten ridskola kalas Mm
Jo vars man vet att man lever... =)

Vi va å handlade lite Idag.. och tänk att dessa tuggummi å leksaks automater är så roliga =)


Jag satt å kikade på snickeriet på you tube förut.. å skrattade högt tänk att som människorna är så underbara!!!!
jag saknar verkligen gruppboendet ja jobbade på ett tag !!!
de va så mysigt.. när man tog med dom boende på danser å utflykter.. åååh härliga människor!!

Nu är jag så trött.. ska bara gossa ner mig i soffan med mina cheyor å mysa!!

Puss på er Raringar !!!
★ FIA★






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0