CHEY MIDDAG!!

Började fredagen med att handla frukost till jobbet och KANELBULLAR!!!
Kanelbullens dag i går Jue =)


Va till Fina Hilda på maxim å klippte mig..


Sen va de lite jobb. .. slutade tidigt...
skulle behöva rensa mitt skåp på jobbet Kaos...



hämtade barnen ... krusade hår på nea... sen Körde D henne till fredagsmys hos en kompis...
jag snyggade till mig så kom Snälla Rune å hämtade mig...
sen hem till Fru T på underbart skita trevlig födelsedags middag med skiiit god mat
och Underbara tjejer... fy satan va kul vi har hahahahaah
Jag rotade fram en klänning ... jo nu djävlar börjar denhäringa att använda KLÄNNING dra åt helveyte va trevligt !!!




vi gick mot reglerna och hängde av oss på hannas Design Träd =)




drack lite skumpa och öl å härjade




































Alltså maten... sååå djävla good... Hanna är verkligen en PERFEKT värdinna Always med dukning och mat å allt... TACK ♥★♥
mohaaa sååå projekt för kvällen va så många bilder vi kunde i deras säng =)





med hashtag #sånäramankankomma hahaha
sen kom Rune hem... mohaaaaa han va djävligt glad över tjejfesten... =)


Så fucking kul... ja lite låg nivå men satan va vi skratta..
Hanna ÄLSKAR Ernst.. ( vem gör inte de) så hon fick lite fina citat muggar och skålar av oss =)















jag hann med att hoppa studsmatta åxå =)
Tusen miljoners tack för en trevlig kväll !!!
stolt över dig Hanna att du höll dig vaken till midnatt.. =)
D kom å hämta mig på nattkröken =)
Nu ska jag Och linnea fixa lite på hennes rum.. som ja lovat..
Huset är kaos måste städas...
Ha en skön lördag!!!




★FIA★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0