Greys!!!

Jaaa nu äntligen börjar Greys Anatomy som ja längtat !!!!
!!!

halva veckan har gått... En Bra vecka.... jobb friska barn å humöret på Topp =)












Idag har jag Varit hos Jossan å fixat Naglarna.. jätte nöjd som vanligt =)




Nea va med och gossade med sööta dexter.. jossans lilla vovve... och så fick hon åxå lite manikyr=)







Värdens bästa Mormor åkte med Ida på ridskolan !!!
D har jobbat borta hela veckan.. :/
så jag har 2 cheyor i sängen med mig!!



vad skulle ja göra utan mamma? TACK !!



lill kusin noah va på besök en dag...
Ida skit nöjd matade honom med godis!!





Jag har en Underbar Jobbhelg att se fram emot =) ... *ironi*
men va fan... då har jag ju ledigt på måndag =) yaayyy

Idag kom skolkatalogen.. Linnea va så fin !!! hon ser så stor ut ♥




Nu fortsätter Greys ★

Puuuss på er raringar...
♥♥♥♥♥
Fia
♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0