Vab...=(

Fasen... Ida feber i morse ... skit jag som trodde vi skulle få 2 månader utan vab...
Men men. .. hon va lite loj å hängig i går... men ja trodde hon va trött.. =(




I går va de dags för Ida att ta dagis foto... jag jobbade så D åkte dit å bytte om och fixade håret på henne... =)
jag messade bild Hur hårspännet skulle sitta... för annars hade de hängt i pannan... haha noga vettu..




De blev ett bra foto tyckte D som va med å valde... Mysigt...

Så nu har vi haft lite Manikyr... Svarta naglar med Prickar i olika färger..=)


Linnéa ska ha sin kille sovandes här i natt.. så vi får väl åka å köpa Mys sen på efm..

Shit va den här veckan gått fort..




Och nu ÄÄÄTLIGEN.. kan man äta satsumas som Inte är så sura..


Jag hoppas Ni får en härlig helg... Själv ska vi ha möte 08:00 i morgon på jobbet... sen göra stan med familjen♥ båda kidsen ska på kalas på söndag..( olika) så de ska handlas presenter...






★Sofia★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0