★Dagen Efter★

Personalfest igår som ni vet med mina bästa och underbaraste kollegor ♥
Vi har så djäääääävla kul jämt.. Jag älskar er !!!!



Stefan Stipe och jag köpte hämtmat och åkte hem till emma .. åt och delade på en flaska bubbel =)










Hittade ett par kära pjucks jag glömt =) love those ★

sen rammlade di andra in en efter en... vi skrattade som aldrig förr

... härjade och skrattade igen..











De va en linslus inbjuden åxå... =)





stefans kroatiska Rom... =)






När gänget gick på krogen.. tog jag och steffo en taxi hem... jag va inge taggad alks att trängas nån timma på ett dansgolv... och hade liite ont i huvudet så de va djävligt nice att åka hem och lägga sig


veckan som gått har varit super... känner mig pigg och alert..
trots stress och aktiviteter...
Härlig känsla !!!

D har varit på kryssning.. så I fredags köpte jag och tjejerna mys.. och gossade i soffan.. de va jättemysigt dom höll sams och de va ett lugn...
Lördag morgon överraskade dom mig med frukost...
Linnea hade bryggt kaffe som va typ 4 skopor för mycket och väldans starkt =) ♥

Mina fin fiiina cheyor

Nu börjar julsakerna rulla in.. Joo redan.. men ni som känner mig vet att jag Älskar julen.. musiken myset glöggen ja alkt.. även om de blir stress med allt jämt =)


Kallt är de åxå.. brrr så nu har vinterjackan åkt på =)

Nu ska D köra in Linnea till Funky Kids... Jag ska slappa i soffan...
Härligt med söndag..
Oooch i morgon är de måndag igen en ny härlig vecka !!!! =)



Puss på er Finisar
★FIA★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0