förra veckan i bilder....











värdens bästa musthave från clas ohlson.. presentpappers förvaring


Nea hade skolfotografering :)


Så fin blev hon !!

de har blivit Höst..








beroende av CO kolor..:/ inge bra


Haft ledig dag idag.. myste med ida under täcket i soffan och kikade på bullerbyn..


bakat ..


Ida har kikat på sin mobil och kan varmt rekommendera en app som heter filmer för barn... den är gratis och de finns massor dom kan kika på.. sen även Alfons Åbergs nya Spel.. super bra för dom mindre..


Nu ska ja strax natta barn.. D jobbar (som vanligt) som ja sagt innan är ja ensamstående i veckorna.. han räknas inte in i vår familj då.. jag får pussla med tider hämtning ridskola och ja vardagen själv.. önskar ofta att jag hade ett 7-16 jobb så ja slapp dessa sena kvällar..

Önskar även att jag hade energi att dra fram gåbandet och köra 30 min / kväll.. så ja fick lite motion.. Faaan jag som va så duktig på gymmet för ett år sen... nu är allt skit.. sitter å betalar gymmet varje månad i onödan känns de som.. FUCK !!
Nä hitta motivation igen är vad som behövs.. HJÄLP !!!

Pussar på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet hur det har det,,, har det rent ut sagt ett helvete med att få ihop tiderna när båda har kvälsspass/helger -os.v.... Vill oxå ha 7-16 jobb....

fina bilder, like alaways

va rädda om er, kram

2013-09-03 @ 09:04:25
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0