Gaaahhhhh

Har bloggat 2 långa inlägg... och kommit åt fel knapp på mobilen så allt försvunnit Blir tooooookig....
Så nu skiter ja i att skriva mer än att veckan gått djävligt fort....
Stressat och pusslat träffat min sambo 5 vakna timmar denna vecka...
Fått hjälp av svärisar och morfarn med att hämta barn...
Varit på ridskola där Ida skötte sig så bra och fick massa beröm...
Ny katalog på jobbet med massa fina nyheter..
Missat att tvätta.. JAG SOM ÄR TVÄTTOMAN...
Nea hade inga rena underkläder så ja fick panik tvätta i natt...
De händer lixom inte mig... =/
Så jo ja lever.... och överlycklig att jag har ett kul jobb att gå till mitt i all stress...

Så här kommer bilder från veckan...








































och en spik i däcket på Detta ..


Nu är de dags att knoppa !!!
Pussar på er



Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0