välgörenhet!

De har jag gjort... i måndags va jag ledig ned Ida då dagis va stängt. .. Stora rensningen va på gång....
Tog upp sommarkläder på vinden rensade kläder vi inte använder som blev endel... och i morse innan jobbet åkte jag och stefan förbi träffpunkten i Nyköping och lämnade allt...
De känndes så skönt vi blev så bra bemötta och stämmningen va varm och skön i lokalen ♥
En eloge till dom som är där och ser till att dom som inte har de så bra får de bättre....




Idag va de jobbdags igen
va så trött i morse



... har skrattat endel idag åxå =)
och slappade i snusksoffan på jobbet min lunchtimma ★

Tänkte se Svenska hollowod fruar.. men våran kuk tv /antenn funkar inte blir så less... Nu har vi fått in fiber ska bara välja en leverantör bara...
en djungel...
så jag får väl gå och lägga mig ist... hångla mä sambon kanske.. =)



I morgon är de tidig uppstigning. .. och ridskola på efm..
pussar på er ♥


FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0