😀

Tisdagen Avklarad! !!
Ganska trevliga kunder idag...
började dagen med ett kassapass...
och första kunden va en söt liten tant som ville berätta Massor för mig.. om barnbarnet som gift sig å inte kunde få barn skulle adoptera och blev gravid... vart dom bodde å jobbade med... 😄
hon va så gullig ville bara krama om Na!!!

Och nu ni är ja såååå långhårig.. längtar till Fredag då ska Bästa Hilda gå lös med saxen... ja undrar va vi ska hitta på =)


Unnade mig ett par Nya jeans på Cubus idag... super sköna...lite trasiga... å då blir man lixom lite extra Cooooool 😃


premiärade med Nya Zebra skorna idag... liite för platta på någe vis...


men ni som känner mig vet att ja Inte kan ha för mycket klack.. snubblar på typ Allt..;) små gruskorn kan få mig att åka på Näsan ...haha jösses jag som vill vara lite Kvinna Ibland å köra Klackat!!!

Nu har ja ätit Emmas Goda Lime kyckling å njuter av en kopp Kaffe. ..
i möra börjar ja tidigt...😣 så klockan ringer typ 5...

Så dags att knoppa snart. ...

Den häringa Fegisen MR Anonym.... ge dig till Känna... 😀😀

Pussar på er !!!!
FIA !!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte om jag vågar du låter arg😝😝

2014-04-15 @ 20:39:54
Postat av: Anonym

Härlig påsk foxy😘

2014-04-17 @ 07:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0