Påskafton....

Glada Barn....
Åt såklart Målade ägg till frukost!!!






Jag å barnen tog med oss fika ocj Melissa...😀
Gick ner till "vår" strand Vilket härligt ställe vi bor på... Så nära havet...
Vi va där några timmar... barnen tröttnade ganska fort. . eftersom man inte kunde bada.. Ida plurrade såklart med sina stövlar... efter 10 min...😄😄😄
så dom gick hem... Perfekt för mig att kunna skicka hem dom om dom är jobbiga..
Vi satt kvar ett tag till å myste..
☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉
Vilken härlig Påskafton. ..






Playa Del Kråkan 😄😄

Nu väntar vi på att E.T ska börja på Tv:n..
Spända barn...
Jag vill se "apan" säger Ida..
haha....

Sen är de påskmat hos mamma!!!
Puss på er!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Två snygga tjejer på bilden men hetas är hon tillvänster tycker jag😘 MR F

2014-04-20 @ 14:18:58
Postat av: Jessica

Fina bilder som vanligt, ha en goe vecka pöss

2014-04-22 @ 16:13:39
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0