Vilken Helg!!!

Ja jösses vilken helg.... helt underbart hälit med dom ja tycker bäst Om.....
Slutade tidigt i fredags och då blir ju helgen lite Längre.....
Hämtade Linnea och hennes bästis Fillan,,, hem fixa hår och Grejjade för de va DISCO på skolan,,,,
Mammas Finaste Nea.... dom va så spända Tjejerna innan jag körde iväg dom,,,,,
Hon va lite Trött när hon kom hem. somnade som en stock,,,,
 
Jag va trött & hade Trötta Ögon.... fick tips av Min Bästa Melissa... kalla gurkskivor på ögonen....
 
 

Linnea fick Sova hos mig torsdag till fredag Då Ida Blev sjuk på Onsdagen kräktes och hade hög feber....Dock verkade de inte vara Magsjuka då hon bara kräktes en gång men Iaf,,, och se va Mysigt att få Lite Mystid med Bara Nea,,,
Hon sov med mig!!!
 
 
På Lördag kom Daniel Med Ida på morgonen då han skulle ut Å köra kross och jag å barnen skulle på dop,, vi åt mysfrukost och Pysslade lite här hemma jag fick en Ide från nätet och grejjade en Tavla till Lilla Ester..
Då barnen sjöng Blinka Lilla Stjärna på dopet tyckte jag att bilden blev bra!!!
 
och Ja fixade lite bilder till barnen med... =)
Krusade hår å fixade,,,, fick som vanligt stressa för att hinna till Körka, =) VARFÖR är de så,,,, snacka tidsoptimist..... alltid ute sent,,,, Phew,,,
Ja fotade och VIPS hoppar Ida fram haha Gud va ja Garvade... toka!!!
 
De va ett Jättefint Dop.. Prästen va suverän!!! och Gott Fika!!!
 
På kvällen skulle jag Dricka vin å surra med mina fina cheyor på Jobbet men Melys son hade åkt på Kräksjukan... så vi ställde In...
Men de gjorde inget jag stannade kvar Hos Daniel och Tjejerna myste kikade på gladiatorerna å Myste,,,
Så fick vi God frukost i morse med fin fin Dukning,,, barnen hade fixat!! =)
 
De va sååååå Mysigt ,,,
sen svidade vi OM åkte ner till Firman för att byta till Sommardäck,,,
JAG skulle göra på min bil,,,med lite direktioner från D,,,, =)
Men svidade om till Meckarkläder....
MYYYYCKET viktigt... =)
 
MEN jag måste ha distansringar eller va de hette... så de får ja fixa i morgon,,,, och hoppas på att få Sommarsulor på denna vecka,,, =)
fick iaf bilen städat invändigt de va djävligt najs...
Sen hem,,,, käkade lunch sen åkte Nea på Dans Ida å ja åkte hem till Bibban,,,,
 
Nu är de Sovdags för kycklingarna,,,,,
Nea kommer at cykla härifrån med en kompis i morgon bitti...första gången skönt för mig att slippa köra fram å Tillbaka..
 
Tack Min Daniel för den här Helgen & för Hjälp med bil...
Tack min Älskade Vän/Granne Melissa för Akut sällskapet i fredags,,,,
Så mycket Känslor & Kärlek,,,,
 
 
ÅÅÅÅ just de den här Bilden fan va ja Garva HAHA sååå kul,,,,
 
Den får Avsluta Helgen... Nu mot en vecka med Mina Barn som för Övrigt nu har Kork i huvudet Hör inget bråkar tjaffsar och är Allmänt jobbiga,,,,
 
Ta hand Om er
Pussar & Kramar!!!!!
FIA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0