kort vecka

Ameh... hann jobba 2 dagar... sen blev Ida sjuk.. kul. .😢😣 ögoninflammation och feber fan... tur att jag har sån ögonsalva så några droppar vips är de borta!!! Dock har hon nog åkt på urinvägsinfektion åxå... ska till vct kl 13:30 å kolla.. fan stackars henne... nu va de iofs ett tag sen hon hade de.. så vi får väl se...själv har jag haft en hals som varit Kaooos en vecka åkte nog på nån liten halsfluss för satan va tjock ja varit... Idag är första dagen de känns liite bättre!!! Måndag va första dagen på fritids. . spännande för Ida... de gick ganska bra hon va lite ledsen när ja åkte 😢 och ville inte riktigt släppa mig... men de hade gått bra efter en stund. .. Tur att Nea är bästa syrran å tar hand om henne!! Själv va ja glad i hela kroppen att få jobba  
Lunch vila i snusksoffan 😉 saknat kaffet !!
Jag tror Kunderna saknat mig åxå.. många som tyckte de va trevligt att de mig... sån är sån djävla Boost !!
Vi bakade choklad bollar i onsdags... bästa mamma va här med soppa till Ida å nya träningsbyxor till mig!! Såna kompressions brallor TACK 💜 va ju tvungen att testa.. tog 30 min Pw/jogg tog de lungt pga halsen... MYCKET sköna å snabba byxor!!! ska försöka gå en sväng varje kväll. . å några pass på Atlet åxå... nu är de dags!!! som man alltid säger :) Stoooor kram Finisar !!! FIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härligt att höra någon som är positiv och gillar sitt jobb😄😘
MR F

2014-08-15 @ 14:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0