🎄🎅🎁JULAFTON🎁🎅🎄

Va de igår... 😂😉 de va en mysig dag förutom att både D & Ida vaknade strax innan 05.. 😨😴
Bara att gå upp... tomten hade ätit gröt och lämnat paket...
de va ju såååå spännande. . sen fick dom öppna ett till och dom som dom köpt till varandra! !! Glada NÖJDA flickor!!! 💜✴💚
Nea med Michael kors väska å plånbok
(från Kina så klart)
och årets julklapp Selfie stick!! 😉😄
som även mamman gillar starkt!!


och Ida fick ääääääntligen som hon längtat å tjatat om denna häst.. Butterscotch hon skrattade å grinade när hon öppnade paketet!!!


sen åt vi frukost... och jag va döds trött så ja la mig igen. .. och ida kom ner krypandes så somnade vi om!!!!
sååå skönt..m
sen snyggade vi till oss å åkte till Inskogen å svärisarna å firade JUL!!!



























jag fick en gosig Fleece morgonrock och Clean Home fragment av min familj !!! 💜💜💜💜 Älskar detta

eftersom pappan i huset typ aldrig hinner äta.. så fick gan en burk som kan stå på kontoret så kan han jobba och äta samtidigt! !!





De va en mysig kväll... mätt som satan... shit va man äter.. haha diet å tokträna efter helgen!!!
🙌🙆🙅




trötta nöjda glada barn somnade till Tomten är far till alla barnen som för övrigt... är en grym film!!!

nu slappar vi barnen leker med kompisar och vi ska kl 14 vara hos mamma ska bli mysigt!!!
🎅💜🎁


Ha en mysig Dag !!!! pöss !!!
😍😘😙😚💕💕💕💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0