ok...

3:dje gången gillt med blogget.. Faaan allt ja skrivit försvann.. ja å mina klumpiga fingrar.. (mobilbloggar)

ok i morgon är de julafton... jag är ledig och alla klappar är klara.. känns som att de är första julen jag är Lugn.. utan stress.. och julshoppingen har dröjt i år.. den började väl igår på riktigt i butiken. .
å de är ju sååå kul!!!
stressigt men as skoj.. jobbar lixom extra bra när de är mycket!!! 😉


ja vad har hänt..
Julbord med bästa jobbet på Voyage i Nyköping. .. grymt gott å trevligt! !!













och Julbord med Gallerian.. inte så många från CO men ett Bra gäng som hade sjukt kul!!! 😂😂😂




de har varit Lucia i skolan..Nea va tärna... de va sååå fint ja grät nästan..☺✴✴✴




Bff tjejerna innan tomte Discot!!


julstämningen är på topp trots ingen snö... men ja älskar Julen oavsett!!!














har varit hos Hanna på den årliga julklappsleken... sååå mysigt år No12 blev de.. å jag har inte missat ett enda....
vi är ett så bra tjej gäng har sååå kul!!!
å Hanna fixar alltid allt så mysigt! ! 💚🎄🎅🎁






































Fina saker kammade ja hem!! 😉

i helgen va de dags... För balen.. Annsofies 40 års bal.. åååh va trevligt de va å kul att få klä upp sig .. alla va sååå Fina..
lite Förfest hos Åbergs!!






























lånade ut mig till Mats.. som jaaaa tjejer han är singel Bästa killen ni kan hitta! ! ta för er... 😉☺


Tanken va att åka limousine till festen.. men pga usel service på limosinservice i Nyköping blev de inte så...
katastrof tråkigt trots att vi bokat..
så Nä han får inte köra oss EVER!!! 😠
men snällt folk ställde upp å körde oss... TACK!!!










































Mycket bra Fest!!!
Taack allihopa!! å Annsofie Grattis igen!!!

Nu väntar ja hem familjen som åkte å köpte sista klapparna.. 😉 jag fick inte åka med...
sen ska vi spela bingo Lotto ha uppesittarkväll i mjukisar å mysa...
vara ledig iaf 1 dag tillsammans njuta av god mat å sällskap! !!!
å kanske kommer tomten. . får se om nåt på Idas lista kommer?!


Nu önskar jag er en
GOD JUL!!! 🎁🎅🎄🎁🎅🎄🎁🎅🎄
hoppas ni hittat lugn å kan njuta!!!
PUSS PÅ Er!!!

✴FIA✴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0