💖

Nu äntligen är mina små tjejer hemma!!
jobbat hela helgen... hämtade barnen efter jobbet... Linnea va lite hängig. .. och klagade på halsont...
vi åkte hem gjorde läxa och ja fixade Idas naglar....
Nea blev ännu sämre. .. och va kokhet...
tog feber. Faaaan 39,3
skiit... jag har inte Tid eller råd att Vabba...
Och mamma är i Thailand och Pappa hos Alice i stockholm....
Så jag får snällt vara hemma i morgon. ..
Pappa skulle kolla om han kunde komma hem till Tisdag..💜 han är bäst....

Helgen har gått fooort....
ganska dåligt med kunder med ett super Team som jobbat vi har haft Kuuuuul 😂😅😄😉
och i Fredags va vi sjukt många !!





Hade en underbar Fredags lunch Dejt!!!
Med underbara Tove. vi åt så vi nästan spydde på Voyage. .. garvade å snacka skit. ...


Tack min vän... !!!


I lördags vaknade jag mitt i natten av att Bibban (vår kanin) va ute å skuttade.. jag va säker på att jag stängt buren....
Orkade inte gå upp å släppa in henne. .
På morgonen då ja vaknade skuttade hon glatt före mig till buren. .. den va öppen ovanpå... hon hade skuttat ut hoppat från sitt tak pp huset å ut... 😂
Mycket nöjd att skutta in till kisslådan och maten....
och hon hade Inte bajsat nånstans utanför buren. .. hon är så duktig!!!

I fredags va vi på AW med jobbet på Mc Evans de va super trevligt och Goood mat !!!

















Fan dom har rökrum där...??? får man ha de??? sååå djävla äckligt... vi va där inne en gång.. vidrigt.
täbk att de inte är längesen dom förbjöd inomhus rökning de va de bästa dom gjort!!!
för fiiii va äckligt de är!!!!
Jag körde hem eftersom de va jobb på lördagen....

efter lördagens jobb åkte jag till Ok/Q8 hyrde tvätthall och tvättade/städade min Goffe.. jösses va den va skiiitig... de va välbehövligt! !

efter de åkte ja hem.. städade lägenheten och kikade på Mello.. nja inte så super bra låtar denna gång heller.. men rätt röstat!!!

Sen att de Regnade i dag va ju mindre kul.. Skit åxå 🔫😠😬




Jag har köpt ett par nya asabasa gossiga harem brallor på lager157..
Love them...


Nu sover den febriga av barnen... den andra kikar på film...
fasen åxå stackars Linnea....
missar tandläkaren i morgon åxå...


Sköt om er !!!!
pussar
Sofia!!!!
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0