Ledig!!

Äääntligen Ledig... jobbat både veckor och helger ett tag nu . så ledig dag i morgon känns befogat och tog en dag extra ledigt på Tisdag....
Det är sportlov...

Helgen har varit typ Perfekt!!!! Med mina älskade!!!
Trots att jag jobbat !!!
Jag har varit med barnen och Daniel... de känns så galet bra...
vi har pratat mycket och det här med att få sakna varandra och tänka över vad man vill får man verkligen göra nu....
så särbolivet kan verkligen göra mycket för känslorna !!! 💜
Vi särboar ett tag till känner efter och umgås med barnen...

Vi är fan en perfekt familj... och kämpar på Detta kommer att bli Grymt !!!
varför ändra på nåt som är perfekt??



Alla hjärtans dag middag i fredags med min Familj!!! God mat å massa Mys






Lite dock teater! !!


Och mera middag från Kina i lördags

Och Mello som för övrigt va sjukt djävla dåligt... vad händer??? Seriöst....



Veckan i övrigt har varit tipp topp
Chefen bjussa på allahjärtans kalorier !!! 😂

och steffo hade bakat sina galet stora och gooooda nutella kakor!!!






Steffo lyckades åxå med att tappa ut en kassa. haha han är fenomenal i klumpighet... 😂😂😂😂😂

Ida och linnea fick lite smink i alla hjärtan paket av mig... och Ida blev galet lycklig. och sminkade både henne och kompisen för fullt när hon kom hit och lekte...


Nu myser vi med Bibban... hon har ju varit ensam nästan hela helgen... jag va hit och matade henne i lördags bara... ja tror hon saknat oss...=)
Jag ska fixa lite kaffe och gossa ner mig i soffan... de känns sååå bra att INTE behöva ställa klockan i morgon...
annars på lediga måndagar har ju linnea skola..

Vi ska i morgon åka till stallet... en tjej på jobbet har häst och vi ska få följa med å riiiida till barnens förtjuuusning....:)

Kanske bjussa pappan på middag och Jag Tog ledigt på Tisdag då ska vår lilla familj hitta på nåt... vad har vi inte bestämt men va familj iaf 💖

Sen är de Jobbardags igen.... och en extra söndag att jobba gör man annat??

Ta hand om er... och njut av de ni har...


Pussar & Kramar
Fia !!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt att allt funkar bra så fint....
Mmmm bara jobb här med sjukt sliten, ledig i morgon jihhaaa hahaha
kram på er

2014-02-17 @ 08:59:39
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0