Snart!!!

Helg igen.. min jobbhelg!!!
de blir bra lön i mars!!! då ja jobbat 2 helger och en extra söndag som ja tog på mig...=)
sweet... kan ju behövas då ja beställde nytt bromsok (stavas de så) ?
till Goffen... SAAATAN va trist 1800:-💸💸💸💸 fuck...
Tacksam som saaatan att D hjälper mig att byta.. han är bäst.. vad skulle ja göra utan honom..??
🔧🌼🌹

Va ju hemma med Linnea måndag å tisdag.... Hög feber och hals ont .. tappat rösten. .. Fasen va trist...
.

jag slappade Inte... medans hon vilade hade ja tvättstugan.. rensade förrådet och städade...
Bästa Steffo kom å hjälpte mig att koppla in skrivaren i nätverket. ..
Jag hatar verkligen Windows 8 vilket skiit så djävla rörigt...
Men han har fixat så de ser ut som W7 nu... =)
och kirrade skrivaren åxå..=)



TAAACK !!! Steffo! !!

jag har druckit Go kaffe åxå i massor..
förbrukat Ljus som smör i solsken.....Tur att de är billigt på jobbet !!!




Målat naglarna med Gel lacket.. Aj loooove It!!!





Morfar va en ängel å kom hem från Stockholm så han kan hjälpa till...
Han va på simskola med Ida...

och Idag va de Ridskola. .. Balans övningar och Teori...
Nea hade sin vän Filippa med sig... dom fipplade med sina mobiler. ..




Nu myser vi framför Tv:n..
Ska upp tidigt i morgon igen...

Puss på er !!!


FIA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0