Sportlov...

Dag ett på barnens Lov....
tog sovmorgon. . myste framför tv:n.. och med Bibban..




Solen sken in de va underbart. .. jag har inte sett solen på mååånga veckor eftersom man jobbar under jord..=)


Efter lunch gjorde vi lite Ärenden... handlade och hämtade upp Sofia på mitt jobb.. som har en egen häst... vi fick åka med ut till stallet och tjejerna valde varsin häst... Ida va så lycklig.. trodde hon skulle börja gråta...
Bosta, sadla, trensa, rida i skog och på Bana precis som hon ville .. trava trava de hon Älskar.
Linnea va liite mindre förtjust men hon red hon åxå....






















Joodå jag Red åxå !!! en liten stund!! 😊🐎














Taaack snälla Sofia... tjejerna va jätte nöjda !!!!tjejerna hade jätte mysigt... ja jag åxå =)

Nu ska jag fixa middag... vi får se om Pappan kan komma å äta med oss !!!
Och vad vi ska hitta på i morgon....

Ta hand om er !!!


Pussar
FIA!!!!
🌼💜🌼💜🌼💜🌼💜🌼💜🌼💜🌼💜🌼💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0