1Vecka...

Har jag nu bott i min lägenhet. . jag 💟 den... de är sååå mysigt.. barnen trivs och dom har kompisar i området... de känns verkligen Toppen !!!
Nu ska de bli spännande NOT att se hur min budget kommer att gå... Om jag måste leva på vatten å bröd....
Men jag mår bra det är huvudsaken. ...

veckan som gått har bestått av Jobb och barnens aktiviteter. ..
D tog Ida på simskolan.... Mamma va en pärla å tog Ida på Ridskolan då tiden va knapp....
jag har invigt den super braiga tvättstugan i området med Sproilans nya stora SNABBA maskiner.... fuck va bra....
Har skruvar möbler sågat och skruvat upp saker här och där målat garderober... plockat upp den sista kartongen och kan nog säga japp Ja är klar.... 😊
gjorde de sista ikväll.. Idas fönster bräda och de blev rakt och super bra !!!
KVINNOR kan... :)


























ska köpa mig ett rött dusch draperi och lite mattor.... och tavlor... sen så...är de nog klart....


I Fredags åt vi tacos med Jade och hennes Filippa. .. mysigt..



Drack "lite" vin.... den anslöt ännu en vän... vi hade super trevligt skrattade å snackade.. Barnen lekte och glada över att vi hade sova över främmande..=)
Vaknade sliiitna.. åt frukost och myste...



Vännen Frida å hennes Söta Emmie kom å fikade de va sååå trevligt... barnen lekte. . och mina tjejer bråkade... haha...

Idag har Nea varit med sin kompis Lisa..dom åkte till badhuset... Ida fick hit sin kompis Emma...
Dom lekte häst såå klart....
Undrar va grannarna under tänker när dom kör runt på knäna å leker häst... 😛
Kirrade käk till oss...




Sen packade jag alla saker som Barnen skulle ha Hos pappan.... körde hem kompisarna (ja med bilen) och sen tjejerna till Pappan....
Uuufff de va liite ledsamt att lämna dom... fick mig en tår i ögat.... 😭
Men dom hade saknat D så mycket så de va skönt att se....
han hade köpt ny säng till Ida så dom skulle Möbla å skruva....
Så Nu är jag ensam... en vecka.... ENSAM har jag inte varit på...... typ... 15 år....
Rotade fram mina PW vinter skor... så i morgon (om ja orkar) efter jobbet tar ja nog en prommis....

Men ja saknar Trollen Redan... 💟




Snö har vi fått ganska mycket... de är Mysigt... även om ja längtar till Sommaren... Havet Semester värme och slippa alla vinterkläder...
Men ja gillar vinter å snö... 😏


Nu ska ja ta en kopp kaffe... och sen ta ett Bad.... mysa ner mig i sängen ...
i morgon har ja bara mig själv att ta hand om innan jobbet.... Bara mig...
Konstigt... kan sova liite längre... (om ja kan)
Har jobb helg denna vecka... och en liten tjejmiddag på Lördag med fina flickor... MYYCKET trevligt. ...

Ta hand om er !!!
Pussar & Kramar
Fia !!!!
💓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0