💕 2014💕

Hej Nya året... hej alla fina !!! då va de dags... att Banta... att vara nyttig att sporta att vara typ sjukt bra helt enkelt. .. kommer jag lyckas?? kanske... men jag Vet att de kommer bli ett spännande år med Flytt.. att vara ensamstående att få egentid att få fixa å bo in mig i den superfina lägenheten. ..
BARNEN I FOCUS!!
Vi har iaf haft en härlig lugn och mysig jul... julafton hos mamma...Juldagen hos Pappa & Alice...vi fick köttfärslimpa sås å potatis... delade ut lite klappar och myste... på kvällen va vi hos våra Älskade vänner Tove & Magnus... mumsade Tacos och myste..Fick åka till Daniels jobb en stund å kika då larmet gick... men de såg lungt ut...Barnen lekte så bra !!!! Annandagen va de Julfirande hos Daniels Familj... Full fart... jag har jobbat lite i helgen.. ganska lungt på kunder... jobbade Nyårsafton.. Janni å Ja va snygga i slips... på kvällen åkte vi till vännerna Johan & tina för att fira in nya året med God mat och så trevligt sällskap De va jätte kul... Ida somnade vid 23... Linnea va vaken till 03:00 då vi fick tag i taxi å åkte hem... Vi fick så Galet god mat!!! Sen va de ju lite fyrverkerier för barnen... Jo måste erkänna.. jag gillar de åxå =) och så fick dom tomtebloss... de va ju jätte kul !!! TACK ALLA INBLANDADE !!! Barnen va så nöjda !!! jag säger det igen... att barnen får vara med... och somna lite vart dom vill..till ljudet av vi vuxnas skratt å prat. att vakna till när man blir inburen i taxin... Är sån djävla Mysfaktor.. kommer ihåg de själv sen jag va liten.... de är fanemig en av dom bättre minnena man har... De va sååå kul.... idag sov jag och Linnea till 12.. så skönt... vi va och hämtade bilen tog en kaffe sen åkte vi å kikade på lägenheten. . nu har de hänt endel... de kommer bli så fint !!! hoppas jag kan flytta snart.... Nu äter vi chips å dipp å Fettar ordentligt. .. sista kvällen... =) Börjar jobba Tidigt i morgon... sen ledig några dagar igen.... Ta hand om er !!! God Fortsättning🎉🎊👑PUSSAR & KRAMAR💜💗💟💜💗💟💜💗💟FIA! !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0