📌 hej på er!!!📌

Hur har ni de?? vinter stämningen är i full gång eller???
Inte här... de spöregnar och är 6 grader varmt !!! såå trist. .. Men nu känns de som att de kvittar om de kommer snö eller inte...😯
trist för dom som ska till fjällen... där är de inte heller så mycket snö...

Jag skulle ju ha flyttat NU... men min lägenhet är Inte riktigt klar ännu... 😝 så djävla trist....
dock hann jag med att packa lite till igår när jag va ledig... Min älskade mamma hjälpte mig...

så de blir flytt till nästa helg. .. finns de nån som vill hjälpa till och bära? ? hör av er... de behövs alltid... ja bjussar på fika. . och en fest när allt är klart.. 😊

Annars rullar allt på som vanligt... barnen bråkar hela tiden.. Linne retas och Ida skriker.. och mamman blir GAAALEN 😈😲😱
men de hör väl till... eller..... ??

På jobbet börjar de lugna sig.... nu Har de sinat med stålar hos alla jul shoppare.... 🔫 så även hos den här cheyen.. !! men va fan.. Nu måste ja lära mig hushålla med pengarna. .. och de mina vänner... är INTE mitt bästa...=)
men va fan man lever ju bara en gång... Right....

Fick detta underbara sms av min fina Therese häromdagen. .. TACK älskade vän de värmer oerhört 💗💟😏😚




Ledig Lördag.. har lovar Nea att rensa på hennes rum...
ska åka å hälsa på Steffo som flyttar idag. .. och hjälpa en vän att färga håret . Full fart... ni vet.. "ledig"....

De bästa jag vet. .. är att äta frukost och sen somna om nån timma... men de händer typ aldrig när man har barn... och en sambo som är rastlös och Pigg..
Så nu när jag är ensam varannan vecka.. ska ja unna mig de... nån gång iaf...😛
Att bara mysa runt i nattlinne en hel Fm...
härligt. ...


Nu är de dags att ta tag i dagen... tvätta och grejja....
Pussar på er Finisar !!!!
😚


FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0