🐸 Söndag...

Första natten.... gick sådär... sov inte skit bra kan ja säga... D sov kvar och mitt i natten kom Ida... så jag la mig i linneas säng med henne....
Och bibban kraffsade och hoppade in och ut ur buren....
Den är alltid öppen. ..🐰

Vi va och handlade lite.... hämtade pulkorna.... sen hem... bylsade på oss de va kallt idag...



gick ut & åkte pulka.. Ida fick en ny kompis.. jätte kul...
!!🏂
sen hem med rosiga kinder och fikade....


på Toves goda kakor hon bakat !!!
man va lagom snygg i håret efter mössan...
Tjejerna gillade de...
så kan man kanske ha nån gång.. =)


sen va de bara att slappa en stund... så skönt.... gillar min nya lya...
Neas kompis Lisa kom en stund.. hon bor i närheten så dom kan gå till varandra jätte kul...
då va de full fart... lektes kurragömma och häst...
jag låg i soffan... 😌


Vi följde henne hem.. tog en promenad de va kallt och friskt....

Middagen bestod av stuvade makaroner och falukorv. .. mumma...


Lite bibban mys och kloklippning...


nu ligger tjejerna i min säng... barnen har ringt och sagt godnatt till Pappa...
Ida grinade efter honom förut .. då jag va lite arg på henne... 😮
😭 jag saaaaaaknar pappa....
då gör de ont i mig... fasen mina älskade tjejer....
så när Ida pratade med honom förut frågade hon...
pappa känns de ensamt??? sen fick hon en tår i ögat...
min omtänksamma lilla gumma....
💜💞💟
Klart jag åxå tänker på honom nu... att han är ensam de är tomt i huset... mindre möbler... och ja Tomt.... 😟
Jag har turen att ha min barnvecka nu.... att inte börja med att vara utan dom...
men min "tur" kommer ....
Uffa....
får försöka att underhålla mig då... motionera och Jobba... kanske lite extra...
I morgon tog jag en semester dag.... behöver de heelt slut. .
och ska hämta en garderob ja fått av mamma på jysk...
Bästa Tove ställer upp Igen med stor bil och monterings hjälp...
💚

Hoppas ni haft en härlig helg... och att ni tar hand om varandra! !!
Pussar & kramar
FIA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0