VAB....😷

I morse/natt när ida kom krypandes upp i min säng.. viskade hon trött mamma jag har ont i magen... och ja kände att hon va varm....
vi somnade om... och när klockan ringde va hon ff kokhet å genomförskyld... Fan Feber så de blir lite Vab...
(hoppas vi slipper kräksjukan)
Nu myser hon i min säng till barn tv....


I tisdags va de Simskola... jag kunde byta tid med Bästaste Stefan på jobbet så jag slutade tidigt och kunde följa med Ida å titta... jag slutar alltid sent på tisdagar annars...
Hon är jätte duktig... till skillnad från när hon va mindre å gick. . då busade hon och greta bara hela tiden.. och va ofokuserad därför valde vi att sluta...
men Nu hoppas vi att hon kan simma till sommaren! !!
Linnea är ju super duktig som en fisk... hoppar från alla trampoliner dyker å simmar jätte bra!!!








Ida tappde eller fröken E på dagis drog ut den i tisdags... Nea å jag Försökte här hemma i måndags men de gick inte...
så nu är den Ute å Tandfen hittade hit... hon va liite orolig att hon inte skulle göra de.... =)




Och igår va de Ridskola...
men saaaatan va KAAAAAALLT de va !!!
😝😨😤💨⛄
Bara 3 grader kallt. .. kändes som 23.. de blåste stooorm och Isande vindar....
frööööös å fröööös i Ridhuset.... Men Ida va lycklig... och galopperade Tänk att dessa Kusar är de bästa hon vet...
🐎








På jobbet är de ganska lungt Jan-Feb är ju våran lungnaste period... Men med underbara kollegor blir de ju inte tråkigt.......
Och lite Boost dryck på de...




I måndags när jag va ledig efter helg Jobbet så Bakade vi kladdkake muffins...


Jag hade bokat tvättstugan och så va vi ute och åkte pulka.... tog en promenad ner till havet å kikade. .. isen börjar lägga sig... får se om den blir tillräcklig stark så vi kan åka skridskor.... =)
de är så mysigt... ta en promenad på Isen.. /skridskor/spark.... grilla korv.. varm choklad å bara vara ute....
Vissa vintrar kan man gå hur långt som helst på isen....


Snöstorm har de varit.... och när jag åkte till jobbet 07:00 i tisdags va motorvägen OPLOGAD.... katastrof.... men de va bara att sänka farten... (inte min starka sida fröken gasGlad)


Min mamma Min världsbästa underbara kloka Mamma... Jag älskar henne såååå mycket och jag är så eeevigt tacksam för allt hon gjort/gör för mig och barnen... jag hade aldrig klarat denna separation utan henne. . och bästa bonus pappa Nisse
och jag vet inte hur jag ska kunna åtgälda henne....
men ja knåpade ihop en liten tavla hon fick igår



Och jag Lovar att ställa upp och finnas där lika mycket för mina Barn... ALLTID!!!
Tiden går så fort.. måste ta vara på varenda sekund....
Herregud de är ju Det bästa man har I livet!!!!
💕💜💕💜💕💜💕💜💕💜💕💜💕💜💕💜

Idag får jag väl passa på att mysa med snor Ida.... kanske boka tvättstugan. ..
Fick min tvättmaskin levererad hem i måndags... tvättat en maskin... den funkar Grymt....
kanske passa på att rensa i förrådet rota fram mina varma skor. ..
vi får seeee....

Jessica Busnova=) Dusch draperiet är fråååååån... Håll i Dig...
NETTO !!!

Ta hand om er Puss å Kram
Fia!!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Netto va tusan *total chock* hahahahaha
Då ska jag dit & kika
Krya på Bus Ida....
kram till er
<3

2014-01-30 @ 16:20:18
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0