Probläääm..

Fan tänkte lägga över alla foton till datorn... men de går inte... 😂😯😢
blir galen.. såå ja får mobilblogga ist....

de va ju läängesen nu felåt men haft galet mycket att göra....

vart ska vi börja... !!
torsdag innan midsommar åt ja å tjejerna mat åå city grillen... de va jätte mysigt... vi pratade å hade kul!!





jag städade husvagnen och packade... när D slutade va de bara att åka...
vi och 5 husvagnar till åkte igen till Finspång å småängens camping... sååå mysigt... de va fest barnen lekte å ja vädret hade kunnat vara bättre kallt som satan.. men vi hade en super midsommar helg !!

🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼
















Johan va en hejjare på att binda kransar!!! 😉




Lilla skumpa flarran!!!































lekar med barnen



Midsommar tårtor gjorda med stil av Tina!!!



Lekar för oss vuxna!!!



Fest... vi sjööng å skrattade till runt 03:00 så djävla kul!!!

Vissa tröttare än andra!! 😂😂

Dagen efter fika.... de va inge dåligt kaffebröds bord!!!



många slita själar!!






Lekar å skattjakt för barnen!!!


















å mera Mat!!! gör man annat än äter???















Tack till alla Inblandade de va såååå galet roligt... jag va hes en vecka efter!!!
ser fram emot nästa år... Bokat å klart redan!!!


Hemma i vardagaen... Ida har skolats in på fritids. . de va sååå spännande hon längtar till att få börja!!!


Men vart fan är sommar vädret??? Jo serrni de kommer V29 när jag går på semestern! !!




Ja jag har jobbat å de har varit vardag... barnen går på fritids/dagis...


I onsdags va ja ledig... jag Barnen.. vännen Ola å hans pojkar packade fika å åkte å fiskade.... dåligt med napp.. å mina tjejer va otåliga.. så de blev fika å lite Bad ist..!!







de va kallt.. ja fattar inte hur dom kunde bada... men sen åkte vi till Ola å kidsen bubblade lite ist.. Varmt å skönt!!!




Nu har ja jobbat min sista helg innan semestern sååå djävla skönt!!!

Igår va ja å firade min fina Guddotter på 18 års dagen.. shiit 18.. de blev god mat å massa skratt såå trevligt. ..
även om vi inte ses så ofta känns de aom igår!!!



Nu väntar jag på att mina tjejer ska komma..💖💟
ledig dag i morgon såå mysigt får se vad vi hittar på!!!

puss på er Finisar!!!


FIA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0