😢😢😢

Idag har de varit mycket tårar å kramar på jobbet...
Sista dagen för vår M...
Sista dagen på länge. ...
Jag har haft äran att jobba med denna underbara kille i 8 år...
vi känner varandra utan å innan... Min bästa vän för livet...
Hur ska vi klara oss??
Saknaden kommer vara stor...
Vi 4 jag Mahmod Melissa å Emma kommer inte vara "kompletta" längre utan honom....
Jag vet att han kommer Rocka stenhårt i Dubai och i Skåne. ...
Han fick med en liten laminerad bild av oss 4....
å texten stämmer så bra...
oavsett kommer vi alltid finnas här!!!


Mahmood Mahhhmooood mahmoud
Isma Antok Antokiii
Habibi... Kör Bara Köör 😀 !!!!

Make us proud... SPARTAAAAAAA!!!

Igår va vi ute å käkade lite.... de va trevligt! !! god mat På olearys! !!
















Nu väntar jag på Greys Anatomy. ..
Tar en kopp kaffe!!!
Pussar å Kramar !!!


FIA!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0