Jobbhelgen

Avklarad fiii faan va skönt!!!
Min älskade mamma å bonuspappa har haft hand om mina troll då ja jobbat..Tack ni är dom bäst bääästa !!!!

veckan som gått har jag å barnen hunnit med endel som vaaanligt!!!
Ridskola å simskola!!!




Nea hade med sig kompisen Fillan...



Åå just de... jag har ju hunnit Fylla År mä... :) 30+ kan man säga!!!
D sov hos mig så han å barnen sjöng å gav mig paket på morgonen💜
kvällen innan åt vi mat å myste






Mina underbara tjejor på jobbet kom med paket Dom vet va ja gillar! !! Love You Girls 💞


Delar av mina fina vänner kom med resten av presenten... som saknades på festen
Tack Raringar ni är grymma !!!!


En Fantastiska Fia mugg 😂
Jag fick även kort av bästisen!!! som varje år i brevlådan. . Hon är expert på att hålla på med sånt!!!


och av min Älskade Tove en underbar Ernst Ljusstake!! 😚
Tack!!!!




Å jag säger de igen TACK för alla grattisar på FB instagram mobilen å samtal
De värmer att jag har så mycket vänner
Love You All !!!!

Fick Återbäring från clas Ohlson. ..Hm.. jo jag handlar endel på jobbet men de är ju för att vi har så sjuuuukt mycket bra saker...
ser Ni de lönar sig att vara Medlem... iaf för Mig...😆

Mina fina bruttor premiärade att ha sina Skinnjackor på skola å dagis!!!

Å de har ju varit galet bra väder sooool!!
.





jo jag är Glad i min MK väska!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hallooo fröken vad heter du på insta? adda miiiig
jessiiliin heter jag

hipp hipp hurra i efterskott du vackra qvinna
kram

2014-03-31 @ 18:51:07
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0