Ledig Helg!!!!

En ledig helg!!! så hälit!!!
veckan har svischat förbi.... as always....




Hittade denna på jobbet... fler än ja som kommer ihåg???




ååå denna läste mamma ofta för mig... sen fick ja boken å kasettbandet...
där rösten säger *när du hör de här ljudet "pling" är de dags att vända blad*
måste nog köpa filmen till barnen! !!

I torsdags kom min Tove hit... vi snackade Garvade å skrattade liite till...
Tack älskade vän... för att du är min Bästa kompis!!!! 💜




vi har endel i samlingen nu!!! :)

Igår hade jag Tjejfest med mina fina flickor... Såååå trevligt!!!
skrattade härjade å åt lite gottis!!!!




































TACK mina underbara vänner!!!!
de va så trevligt som alltid!!!!
och tusen miljoner tack för dom Uuuuunderbara stakarna gästboken å muggen 😚💜🌼
Aj lav Jo....
längtar till vi åker på Hemmliga Tjejresan!!! 🏪🚀🚌🚉🚥⚓🚤🚲🗼🗿⛺🌂
Ska bli spännande att åka till........ Dalarna..😂

Idag vaknade ja 07:00 vaaaaRfööör????
myste i sängen... åt frukost


Men nu gör ja de ja älskar med ledighet. .. Efter frukost bäddar jag ner mig igen å kikar på tv.. Sååååå hälit!!!


Idag är de barnkalas hos D för Ida....
så ja vilar upp mig till dess 😀

Ha en Underbar Helg! !!!!!

Pussar & Kramar


FIA!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Många snygga brudar där men snyggast var värdinnan😉

2014-03-23 @ 11:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0