LEDIG

Helg!!! de va fan längesedan jag hade en helledig helg... och ja njuuter varje sekund!!! ;)

Igår hade jag å min bästa Mely på jobbet turen att kunna sluta tidigt Båda två. så vi Tog med barnen å drog en tripp till Ikea...
Tack Bästaste💓 D för att vi fick låna din Bil! !!

Ida fick vara hos mormor & Nisse....

Men först visade jag Mely de underbara stället MÅNGFALDENS hus i nykvarn...
detta ställe är helt galet... ett Stort hus med bara rysch pysch inredning ljusstakar doftpåsar (som jag åker dit för) doft ljus Möbler ... mmmm
asa mysig restaurang med massa goda marmelader oljor kryddor kaffe godis i gammaldags anda som man kan köpa...
jag köpte vanilj kaffe bönor....

Kolla själva.. fotade lite...
























Ni MÅSTE åka dit å kika. . de är såå mysigt!!! och dom har lunch å fika To die For!!!
Minen på bästa Mely va oslagbar... när vi klev in.. ;)

Sen brassadr vi vidare till Ikea Kungens Kurva... shoppade lite.. Garvade Härjade å Skrattade ännu mera...
Mahmoooood Mahmoooood !!!!




Linnea valde stolar till deras skrivbord.. jättefina!!!


som dom i morse åt frukost på i morse....
Ser ni... Min Älskade mamma hade köpt en Present till mig En matta som låg så fint på Golvet när ja kom hem... Fasen va fint de blev 💜💜💜💜💜💜💜💜


å på Nya frukostbrickorna åxå..=)



Idag ska ja sätta upp lite belysning ja köpt... och tavlor ovanför soffan!!!!
Dom är galet snygga de kommer bli suuuper fint!!!!
sen är de nog så gott som klart i denna lilla lya....
lite köks belysning åxå... under köks skåpen ska upp... och till våren ska fönsterfodren målas...
Hääärligt!!!

Ikväll är de Taco Mys med Mely å pojkarna... å Andra chansen...
Å lite vin på De... Tokmys !!!!!

Ha en underbar Lördag ni Få som kikar in...
de är bara Jessica (busnova) som brukar kommentera...
så släng in ett par Ord.... !!!!

KRAAAAAAMAR !!!!
👄👄👄👄👄👄👄👄
FIA (little Fi ) uttalas Faj mitt smeknamn på jobbet!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg mamma dina barn har ;-)

2014-03-02 @ 09:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0