🐙 Lördag! !!🐙

Hej på er alla Finisar!!!
Dags för en liten sammanfattning av min å tjejernas vecka!!!



Jag hade turen att kunna byta lite sena dagar denna vecka när ja hade tjejerna. . så jag har klarat mig ganska bra utan barnvakt och hjälp... även om min älskade mamma frivilligt häntat barnen och myst!! 💜

Måndag hade jag Ledig Dag...
Linnea va i skolan... på Idas begäran blev de en promenad och picnic på Kattberget... de stället hängde vi jämt på när vi va mindre... Badade solade grillade hånglade.. 😉

Vi fikade och matade svanparet och myste Jag Å Ida ... hon är så underbart mysig med sina Ideer å funderingar just nu!!
























På måndaga efm va vi hos Tove å fikade /lekte. .. min mamma va med och fick mysa med Viola...
Jag är så Glad i min Älskade Vän Tove... alla hennea Kloka ord... och Råd...
Jag är så Rik på Mina vänner så ja nästan spricker! !!
😚

Ida cycklade på Gretas stora cyckel och fick för sig att Nu skulle hon cykla på sin stora som är efter Linnea!!!..
så vi åkte till pappan å hämtade den!!!
sen körde dom runt runt i kvarteret på Kvällen!!!!
de gick hur bra som helst!!! 😂




Tisdag.. simskoleavslutning för Ida...
nästa vecka börjar hon en större grupp!!!
hoppas på att hon kan simma till sommaren! !!

Onsdag Ridskola! !!
De blev lite tummult i stallet med tjuriga hästar. .. Ida blev lite skraj... så jag fick gå med henne och gruppen när som red ut i skogen!!!
Mysig tur.. å jobbig för som skulle ju gärna Trava åxå.... så jag fick snällt springa brevid... JAG SPRINGA!!!
de händer typ inte ofta... för ja kan Inte.. jag är föe Fet å klumpig...
MEN hör å häpna.. de gick bra. ja sprang en låååång bit i skogen brevid hästen... blev anfådd så ja trodde ja skulle dööö
Kondisen är Borta!!!
Men ja gjorde de....
så nästa vecka när ja kör PW ska ja försöka springa... liite iaf...;)
👟💪💨









Jag skulle vara duktig å tvätta bilen en snabbis efter jobbet. . i sån drive in gör de själv tvätt...
Villket skit.. bilen va Heeelt Flammig efter.. Jag fick Paniiiik...
så de va bara att åka till Preem å dra ett Lyx program..
Ojijoiiiijjj Va deras tvätt är Gryyyym... Helt galet !!!
Rekommenderar den !!! bilen är som Ny!!
på tal om tvätt av bil så finns de massor med bilvårdsprodukter på Clas ohlson vårat egna märke.. 39/49:- skit bra grejjor om ni ska köra hand tvätt!!!
!


Ni som känner mig vet att jag älskar ren bil snygga bilar å så de har ja alltid gjort att åka snygg bil är roligt.. Drömmen är ju en Q5 eller... ännu bättre Mattsvart R8 Haha....
Iaf så har min Bäääästa särbo Daniel hjälpt mig att hitta snygga Nästan nya Däck å Fälg till min bil!!! Jag är jättenöjd Tack som faaan 💜💕🌼

Å Tack alla andra som kommit med förslag och som ville hjälpa mig att hitta bra pris!!! Ni är toppen!!!!
Ännu en gång Tacksam å rik på Fina vänner !!!!




Våren va förbi ett tag... Varmt sol å härligt... ändå att ja jobbar under jorden så... jo häärligt!!!


Vår på jobbet!!!! Kom å kööp!!!






Melissa min fiiina vän.... å kollega myste en stund ute en morgon! !! i solen!! ☉


Jag har köpt nya kuddar... liite Vår liite färg!!!


I går slutade ja tiidigt... kompade nån timma Hämtade barnen och åkte hem till Min Bästa Hanna å fikade... Barnen lekte såå bra.... Haha vi pratade om de för typ 4 år sen... retade Nea gallfeber på Jack å dom va såå osams men Nu... funkar de sååå Bra!!!!
Hanna hade som vanligt gjort såå fint!!! massa gott Fika..🍩🍓🍵

Å gott skratt å mysigt snack!!!
😚💕

Tack Hanna!!!!

Nu kikar vi på Lejonkungen... har ätit en låååång Frukost.. Våren försvann. .. och de blev Höst/vinter igen...
så vi håller oss inne... måste åka å köpa lördagsgodis sen blir de till att slappa!!!



På kvällen gjorde jag å tjejerna Pizza.. Myste å kikade på Tv..





jag tog mig ett glas Vin... gott...



Hoppas ni får en Härlig Helg!!!
Pussar å kramar! !!

Fia




Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha en bra kommande vecka. kram

2014-03-16 @ 13:48:16
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0