OJ

råkade publicera. ..
Joo min MK väska!!!


Lav It!!!

Igår efter jobbet åkte ja å kidsen Till Tove å hennes Fina familj Fikade skrattade myste Ida å greta badade bubbel...
jag fick kela mes Söta Viola!!!










Tack för de Fam Jansson/Nilsson...

Efter de besöket åkte vi hem Kikade på Peter & Draken Elliot åt gotta å gossade. .




I lördags morse va de galet vackert.. Havet låg som en spegel och de va varmt ute!!!


Så nu har man gjort Jobb Helgen..
ser fram emot nästa Leedig...;)
Dop för bonussyrrans Dotter... De ska bli Trevligt! !!
Å disco På neas skola så jag ska fixa lite Hår!! ;)

Nu sitter jag med Barnen hos D... vi äter överblivet Godis å Slappar!!

I morgon åker ja å chefen till Stockholm på en liten Utb... kan bli lite shopping åxå om de hinns med!!
de va ett tag sen ja va i storstan..

Tisdag Ledig dag ska putsa fönster städa och tvätta Kuuul dag... ändå Nice att vara Hemma själv å bara dra i mjukisar...😀

Puss på er Finisar!!!



Å Välkommen Sommartid!!!!
Dags att tänka på Figuren.. 😝



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0