Heeejsaan

Shit nu va de läängesen igen.. fan ja måste skärpa mig... !!! har ju massor med bilder att visa...;)

Först.. Viktväktarna funkar bra... tappade -1,6 denna vecka.. så nöjd... 6kg kvar till slut målet..å 3kg till Emmas bröllop. ..
har dock varit djävligt dåligt med träning denna vecka trots att ja varit barnledig...
men fan dagarna flyger iväg... å efter jobbet är ja typ slut. ...
men i morse hittade jag en sån skjorta jag "sparat" å tänkt att NÅN gång kommer ja kunna knäppa den...
och Japp NU kan ja de..:)


min Bästa mahmoud är hemma över helgen å hälsar på... så i går kväll hade vi Nostalgi film kväll jag Mahmod å stefan... kikade på Blood In Blood Out som är så djävla bra!!! de va så mysigt!!





Jag har klippt mig igen... hos dom asa braiga grabbarna på Salong Baresso i Nyköping shit va nöjd ja blev!!!


förra fredagen hämtade ja tjejerna.. vi åkte till Nyk handlade lite å köpte pizza vi åt på Vallarna i Nyköping. . jätte mysigt. .












Ida fiskade med sitt spö hon gjort på dagis.. de va Vääääldans viktigt!! 😉




Sen åkte vi hem å fixade till balkongen! !!



Blev på kvällen bjuden på Lite vin å mer mat hos min Person... Mely.. super mysigt!!!



barnen sprang ner till stranden å badade på kvällen... sen upp å bada varmt badkar.. haha stollar!!!








Lördagen va de strååååålande sol vi packade fika å låg på stranden hela dagen såå mysigt!!! japp ja badade... 😉










På kvällen va de lite middag med trevliga cheyor Hos Melissa! !! Goood Lasange hade hon fixat!!! ;)




Söndag va de Morsdag... jag vaknade av att de tisslades i köket... mina ÄLSKADE ungar fixade frukost på sängen sång å egenpysslade paket!!!
💖💖💖💖💖💖
Gud va ja Älskar er!!!!










sen blev den en stund på stranden den dagen åxå.. Fii fan va bra vi bor!!!




så man har fått liite färg..:)

Jobbet rullar på.... Å kaffet är lika gott fortfarande! !




I måndags va de familjedag med Förskolan... vi åkte Tuff Tuff tåg till stjärnholm å hade picknick.. super mysigt... barnen va taggade... ja föräldrar åxå... Iaf Några..😂😂😂


















Tack till Fröknarna aom fixat detta!!!!
Nu är de inte länge kvar till Ida börjar skolan... hon läääääängtar sååå mycket!!!
Och i tisdags fick ja gosa med en sååå söt 10v Mopsvalp på jobbet. .. ååå ja dog!!!




Idag har ja haft tvättstugan. ... och varit å kikat på Linne när hon spelde sin första fotbollsmatch. .. japp hon har börjat på fotboll å tycker de är sååååå kul!!!
OIK vann med 2-0 jätte roligt... tjejerna är så duktiga!!!


Idas kille va där... gud va söta dom är!!!


Hon pratar om A hela tiden... 💖 sötisar... snart ses dom i skolan! !!

Nu slappar ja i soffan... har min jobb helg.. är döds trött så jag ska krypa ner snart!!!

Hoppas NI mår bra...
Pussar Å kramar


FIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå grymt snygg du är😘

MR F

2014-06-01 @ 08:29:16
Postat av: Jessica

fina du
ha en go vecka som kommer
pöss

2014-06-01 @ 11:24:07
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0