TJuV!!!

gaahhh jag blir så arg på mig själv..m att ja tjuvväger mig...
Men i morse va de en ROOOOLIG vägning....💪✌👌
har tappat 1kg till sen i torsdags. ..
detta gör att jag blir ÄNNU mera taggad...
-5,2 kg på 2.5 vecka de är såå skönt..
Viktväktarna FUNGERAR verkligen...
och ja är galet noga väger ALLT...
mäter å äter bara Mina PP
ingen Vecko bonus eller injänade PP...
de Funkar...
jag drack ju några glas vin igår åxå...
så nu är de 8kg kvar till Mitt slutmål jag haft sen ja började banta för 4 år sen...
så djävla nöjd med mig själv...
och Thight Jeansen satt faan extra snyggt i morse! !! 😃

Jag mår bra känner mig grym...
jag har fixat detta själv.. UTAN OP... sån djävla klapp på axeln för de!!!

ska bara ta tag i träningen åxå ska försöka mig på 3ggr denna vecka...
jag har ju barnen men de får ja försöka fixa. ..


Nu ska ja slänga i mig min matlåda sitter på jobbet...
det är typ 18 grader varmt ute så djävla härligt....
ikväll kommer mina små tjejer igen
som vi längtat efter varandra!!!
💖💖💖💖💖💖💖

Ha en härlig dag!!!
Puss på er!!!
FIA !!!

Kommentarer
Postat av: Kajza Palm

Du är sååå jäkla duktig!!!!! Riktig klapp på axeln för det du åstadkommit!!! Du är en stor inspirationskälla 😋😋

2014-05-18 @ 14:46:30
Postat av: Jessica

GO GIRL SÅ JÄKLA FIN

2014-05-18 @ 17:44:35
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0