🎃👻 Bohooo🎃👻

HAPPY HALLOWEEN ... visst äre så man säger..?
Känns som att detta firande blivit större igen... jättekul tycker jag.. barnen gillar de åxå.

denna vecka har iaf rullat på i 100 igen...
Måndag va ja ledig... Linnea skulle med en kompis till badhuset.... Ida fick ju spunk..
så de va bara ta tjuren vid hornen... packa badväskan fika å åka dit...
Blekfet å så jobbigt att visa sig på ett HÖSTLOV när typ massssa folk är där.. men Barnen va sååå glada...
jag å ida åkte hem innan Linnea å hennes kompis som ville vara kvar å bada en stund...
tyckte de va liiite jobbigt att lämna dom där.. Orolig att Nåt skulle hända...
blandade känslor även om ja va glad att hon är så pass stor att hon klarar att va kvar ensam...
men ja hämtade dom senare.. 😉
så Gick den dagen...


Tisdag... jobbade jag sent...
Vi har Nu på jobbet fått in selfiestick så djävla kul... jag älskar den.. haha 199:-..
kan va en bra julklapp faktiskt till sånna som mig som fotar jäämt... 😉


jag å melissa skickade en bild till Vår Max som vi saknar massor.. 😊


åå drog lite Fler bilder... 😂😂






Onsdag hade ja ledig Dag... mamma å ja packade in barnen i min snabba golf å drog till Stockholm. . IKEA och skärholmen...
handlade lite å hade mys.. Barnen va jätte snälla hela dagen.. 💜







Fullproppad bil.. men satan va grejjer de får plats i denna lilla bil.. Toknöjd!!




Fick med mig lite hyacinter. .


å lite nytt till bla badrummet...






ska sy lite gardiner å fixa lite...
jo ja kan åxå .. 😉
ja tvålpumpen är från Ikea.. texten utskriven på en Dymo fråååååån japp Clas Ohlson så klaaart!!!

ja miljoooner doftljus fick ja med mig åxå... pepparkaka.. vanilj.. smultron å nytvättat. .

Vi stannade till på Heron City.. skulle kolla efter en toppluva linnea ville ha ... som så klart INTE fanns...
men de fanns annat.. till Idas Lycka... fick man prova "hästar" .. bra träning Btw... linnea va helt slut efter man trycker till med fötterna på "stigbyglarna" för att få fart på den...








nåt som va mindre kul för Ida va lilla trippen till ToysRus... hon såg en häst.. som hon gick tillbaka till flera gånger å tjaaaatade om.

Nu önskar hon sig iiiiiinget annat av tomten.... å pratar om denna häst varje dag...
och Ups... klick klick.. en ännu bättre kom idag... Tomten är snäll ... en Butterscotch baby pony. .. Tror att hon kommer va den lyckligaste av alla den 24/12...

Vi stannade i Södertälje på vägen hem å Kraaaaamades med syrran å barnen💜💜 de blev en mysig onsdag TACK mamma !!!


Torsdag jobbade jag Igen...
och Idag Ledig...
jag å tjejerna åkte till Vännen Frida.. hennes Emmie å kissen selma.. mumsade pannkaka. . fikade å sen blev de en tripp till Vettris med missen som kräkts halva natten å när vi va där.. hon va inte pigg stackars....
vi lämnade dom där efter lite mer handling.. å åkte hem...
Pimpade huset lite....






Fick över lite extra barn att måla.. så även mina..😉


Pappa D gjorde den årliga Pumpan som blev Grym!!!






Tjejerna gick å busade.. eller "godis eller bus" fick massa godis och frukt så nöjda...
tacos middag å cola..
nu sover Alla 3.. ja kikar på Tv å myser i tofflorna från Ikea..


ska krypa ner strax...
jobbar Hela helgen Resten av familjen åker ev till Kolmården i morgon. ..
sen blir de ett besök på Krykogården för att tända ljus..

hoppas ni haft en Toppen vecka...
puss på er !!!!


FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0