HALLÅÅ Nu är ja Tillbaka!!

Nu så är ja tillbaka.. shit har inte hunnit med eller orkat blogga på länge,,,
tänkte göra ett försök att sammanställa dom veckor ja missat!!! =)
 
Sommaren har varit Ok... HÄRLIGT väder och endel Fest .. =)
Sista spontanfesten va hos Therese då vi käkade sill och Potatis och cyklade ner till Harrys,,, de va en trevlig kväll..
Vi har haft en lite AW med jobbet käkade på Olearys och hade trevligt!!!
 
 
Tjejerna har börjat skolan.. Ida förskoleklass... de va lite läbbigt dom första dagarna.... och hon ville INTE att jag skulle åka till Jobbet...
MEN de gick ju de med till sist.. å nu har hon endel Nya vänner och trivs jättebra!!! SÅ skönt.. och skönt att Linnea är på samma ställe så dom har ju varandra under fritids tiden...
 
Å jag är tillbaka med Jobb & vardag igen... ganska skönt faktiskt....
 
 
Försöker ta mig en Promenad då & då i mina Nya Snabba brallor om mamma köpte till mig !!

JAPP ni ser rätt.. JAG har gått och blivit blond igen... Besökte Sunda salongen.. och 4 timmar senare med lite sår på öronen blev ja blond..
De är ovant.. och jag har inte bestämt mig om ja gillar de mörka mer.,, Vi får se... kommer iaf vara blond et tag framöver...
 

Och Kräftskiva har de ju varit åxå.. Hos Min Fina Bästis Hanna.. hon å Grannen Tina hade fixat så fiint i år IGEN... Å super trevligt va de åxå....
När Värdinnan Blev sömnig.. begav några av oss vidare till Tove & Magnus som hade Lite fest.. där va de suuper trevligt å dans inpå småtimmarna.. =)
Tack alla Inblandade för en Trevlig Kväll/natt...  jag somnade som en stock!!!
 
Å NU ska Ni få Höra...
Jag Har hittat Kärleken I mitt LIv.... Han Med H har funnits Mitt framför Näsan på Mig HELA tiden...
Jag har varit Blind.. & En Idiot som inte Fattat De....
De känns SÅ otroligt Bra , jag är Nykär & har Pirr i magen....
Längtar efter Honom hela Dagarna....
Nyper mig själv i armen,,,, Livrädd att jag ska Förlora Honom....
Att man kan Känna så här för en annan människa?? Att allt bara Kan bli PERFEKT  och att de ska hända så mycket Innan Man fattar vad som är rätt & vad man Vill Här I livet!!
Va konstigt de är...
NU från & Med NU.... Kör vi och de kan Bara Bli Bättre!!!
Ärlighet Öppna kort & Tillit!!!
DU & JAG !!!!
 
Mina Älskade närmaste Vänner TACK för allt stöd & alla Kloka Ord.....
Vad vore jag Utan er!!!!
 
Idag har jag ledig dag.....
Ida går efm i skolan.... så hon har vännen Greta Här.. Just i detta NU är dom ute & leker Med Bibban..
SOM för övrigt hårar som jag vet inte vad just nu... blir till att Storstäda när ja lämnat töserna på skolan...
Tvätta Lite.... och slappa...
Jobbar tidigt resten av veckan....
 
Hoppas Ni MÅR bra... OM de nu är nån som FF läser då jag varit en USEL bloggare...
 
PUSSAR & KRAMAR!!!
FIA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter härligt Fia!!! Lycka till ❤️

2014-09-08 @ 11:34:10
Postat av: Kajza Palm

Vad underbart att höra!! M kärleken!!! ❤️❤️❤️👍👍

2014-09-08 @ 12:03:54
Postat av: Jessiiliin

Härligt att läsa!
Lycka till <3

2014-09-08 @ 12:46:37
Postat av: Anna glansläpp

Happy for you Fia!! And for the girls ❤️❤️❤️

2014-09-08 @ 13:10:41
Postat av: Tessan

Stor kram till dig ❤️

2014-09-08 @ 22:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0