💜 Myshelg💜

Denna vecka har gått fort å sakta på samma gång..😯😉
saaakta för att ja längtat efter kärleken. . å helgen snabbt... Bromsa Tack 😉
japp som dom flesta Vet och Misstänkt så är min Kärlek Daniel 😀


Som ja Älskar honom... vi har pratat så mycket mer än vi gjort under våra 15 år.. Vi älskar varandra.. och bestämt att nu Kör vi Nu är de vi.. Vår familj blir Hel igen... de känns sååå satans bra... Jag vill leva mitt liv med honom. ..
De ska vara VI..
Linnea visste.. hon har anat och vi har pratat en massa.. men I fredgas när D kom så hade vi mys och berättade för Ida.. att de är pappa och jag att vi är kära och att jag kommer flytta tillbaka till huset om 3 månader. ..
Älskade lilla gumman hon Grääät och kramade oss... grinade å skrattade.. frågade OM de verkligen va sant??
älskade barn... Familjen är så viktig. . även om Vi har skött detta bra och varit sams.. (kanske berodde på att vi visste att de skulle vara VI)




Detta år har jag vuxit.. hela jag.. jag vet att jag klarar mig ekonomiskt... bara där har jag vuxit galet mycket!!!
vi behövde denna paus.. för att hitta varandra å inse hur mycket vi älskar varandra.... konstigt men vi tog varandra för givet. ... 😕😯 Så dumt.....
så Nu vet ni... 😊

Så i fredags då hade vi mys.. med vin å snacks.. 😉






på morgonen vavde sååå coolt all dagg under natten hade fått alla spindelnät att synas extra mycket! !


Ida sa... Mamma de känns som att Michael Jackson ska komma fram å Dansa med spökena.. 😀😂😂 de är Mammas tjej.. tänkte Thriller Direkt! ! 😄
Men på efm va de varmt å sol...

Neas fröken ringde och sa att hon inte mådde bra.. och eftersom vi va skiit kort om folk på jobbet å D va borta.. fick hon cykla hem å låsa in sig..vilket hon klarade Bra!!!
hon va ensam Typ 4 timmar.. hade fikat och låg i min säng å kikade på Tv när vi kom hem... skönt att hon kan klara sig själv...

Lördag.. drog D hem båten.. som vi gar städat å tvättat å fixat med för NU ska hon säljas.. Vår Fina Tempranillo.. vår Croupier player... Nån som ä sugen??








här har ja gnott i ruffen.. (inga dynor så klart)

Vi har fikat med vänner kramats å myst...
Idag har barnen lekt med vänner å ci har fixat mer med båten å plockar lite här i Huset 😉

Nu sover familjen. .. Och jag kikar på Valvakan... jaaaaa ganska trist men spännande ändå 😉

NU ska ja åxå sova.. 💖💜

Puss på er Finisar!!
FIA

Kommentarer
Postat av: Elin Elsa

Stor Kram till er! Ni kommer klara detta galant <3

2014-09-14 @ 22:25:21
Postat av: jessiiliin

Grattis, underbart, all you need is love.
Känner igen detta, jag & P separerade ju oxå, han flyttade! 6 mån senare så sa vi "va gör vi, vi är soulmate för fasen" haha.Eett break var det vi behövde.... Nu firar vi snart 12 år tsm & det känns sjukt bra, kram till er...
Jessica (busNova)

2014-09-15 @ 09:43:31
Postat av: Kajza

Ååååå vad härligt o så glad för er skull!!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2014-09-15 @ 19:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0