Tisdag...

Å lite Vab idag.. Linnea stackars hade så ont i magen igår hoppade över middagen.. å vaknade med feber å magont i morse 😯 så jag har myst med henne hela dagen...




Bor numer i huset.. hämtat massa saker även om de är endel kvar så är mina kläder smycken å lite annat på plats i de blå Huset... de känns såå rätt Så bra...
jag Älskar daniel så mycket att mitt hjärta värker de ska vara vi..💜💞💋.. Hur kunde jag /vi vara så dumma för vi va ganska överens om att separera... att ja nästan förlorade den finaste människan?!
Vi behövde ett sabbats år.. 😄 för att få känna hur mycket vi saknade varandra...
de va bra för oss båda! !!






Som ja sa fixat lite i vardagsrummet med lite av mina saker. .








barnen är glada över vår familj. . vi myser varje kväll..














vi har ju så klart hämtat hit Bibban åxå..😀




jobbat som vanligt.. och jobbade helgen som va... ätit massa CO kola.. 😨




Barnens skolfoton har kommit dom blev såå Fina!!








fick en Underbar Pyjamas men Minioner på av Min Pörsööön Melissa å hennes Syrra Camilla som dom shoppade när dom va I London.. Tack älskade Ni!! ja älskar den!!!




hahaha söt va??

Vi säljer Nu vår super Fina båt...
Vår Tempranillo en Croupier Player. . vet ni nån som är sugen?? kom å kööp !!!




http://m.blocket.se/vi/56210321.htm

På torsdag ska ja bli Rödhårig igen.. de här blonda va inte min melodi... nää blir sån utväxt på en gång så trist.. jag trivdes Mycket Mycket bättre i de mörka...
så klart kommer de bild på håret !!!

i morgon blir jag hemma med Linnea vi hon är inte riktigt 100 pigg så hon får ta en dag extra hemma å hoppas att de blir bra sen...
Nu ska ja fixa middag...

Hoppas att NI mår bra..
Stoora kramar


FIA

Kommentarer
Postat av: jessiiliin

Kul för er <3
Grattis

2014-09-24 @ 12:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0