Galaxy s6

JAAAAA nu har jag fått min mobil Samsung Galaxy S6 inte effektivt utan den vanliga.. å ååhh jag är så nöjd... sååå kär och kameran.. ooo kameran är sååå satans bra!!!!! 
Har ju så klart fotat ende redan!!! 
 
Sjukt nöjd så nu kan ja peppra er med ännu mer bilder Tjohoooo 😀😁😃😄
I måndags när jag kom till jobbet satt denna fina lapp på mitt skåp... Jag blev sååå Glad... min underbara Melissas 💜💜💜
LYCKLIG åter igen över alla finisar runt mig!!! 
Jag måste gjort nåt bra med alla vänner!! 
 
Nya glasögon  har ja åxå !!! Sjukt nöjd där med.. fick massor med härliga komplimanger igår på jobbet!!! 
 
Linnea har börjat på Tvärflöjt på musikskolan.. jätte kul att hon vill göra nåt.. hoppas de håller i sig.. hon har ju testat en massa saker å inget har fallit henne i smaken!!! 
 
Idag är ja ledig. .. jobbar helgen som kommer... va vaken halva natten i natt... fattar inte varför.. så jag är så trött idag.... efter frukost när ja skulle bädda la ja mig 10 på sängen... kände mig nästan bakfull..😨😨 men som tur va somnade ja inte... då hade ja nog aldrig kommit upp.. 😂😃😄
 
 
Jag åkte ner till Firman å städade ur Båten... vår tempranillo... som är på annons. . Hoppas vi blir av med den.. känns lite onödigt  med 2 båtar..😨😣 
Nu tar ja en kaffe och en bit lchf morotskaka.. sjukt gott!!! 
 
Barnen kommer snart... Jag ska baka hamburgerbröd. ... De blir grillat ikväll!!! NOMNOM!!!! 
 
de är vår ute... även om de va lite kallt igår med skinnjacka så va fasan ändå vår! !! :) 
 
Ta hand om er... njut av varje dag.. ta inget för givet å Lev för fasan man vet aldrig vad som händer... 
Berätta för som du älskar att DU gör de kramas och mys... 
Jag kan nog  säga att jag är BRA på att kramas å visa dom ja älskar att ja gör de!!! 
🌼🌼🌼🌼FIA🌼🌼🌼🌼
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0