Ledig

Måndag och jag har gjort min jobbhelg så nu är jag LEDIG så skönt. .. helgen har gått bra ganska mycket kunder stundtals... 
Jobbat med dom bästa då är de ju INGA Problem.. 
 
Jag har ju återgått till att räkna kval. . Struntar i lchf.. 
Åt frukt å keso till lunch igår.. guuud va gott de va med frukt. .. De har ja saknat dessa veckor... 
 
I går efter jobbet å god grillad middag tog ja mina lurar och tog mig till Spåret  å gick 5km.  De va så galet skönt.. och jag joggade ende typ ja kanske 2km... skönt.. och de va så fint varmt och lugnt i skogen... 💜💓
Gick med musik ett tag men sen va de skönt att bara andas å lyssna på fåglar måsar  vind... å All vitsippor blåsippor  å doften av hav 
FY FAN va fint vi bor!!! 
Oxelösund  💜
 
Nu har ja ätit frukost.. mina älskade rågkusar... 
 
Bibban är med oss nu... 
Ida vaknade nyss 😁 9:30 hon börjar 12 idag så sovmorgon  kan hon få!!! 
Nu ska Ida få lite frukost.. Jag ska hänga UT EN maskin tvätt och Bibban ska få vara ute idag !!! 
I efm kommer vännen Frida å hennes Emmie å fikar !!! Mysigt... 
 
Puss på er !!! 
FIA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0