FREEEEDAG

ååäntligen en ledig helg!!! wuhuuuu...
förra söndagen efter jobbet hade ja lovat familjen att åka skridskor så D hade packat fika så åkte vi direkt när jag kom hem... de va mysigt å D har åxå köpt ett par skrillor så vi åkte allihopa..
FAMILJEMYYYS 😂😂😂 som ja surat över...

Barnen va nöjda... sen va ja bjuden till Bästis på lite te och Scones med några av tjejerna... sååå mysigt att bara va snacka å mysa 💜




Veckan har gått fort hade en Ledig Måndag efter helg jobbet!!! 👌
myste hemma med ida som inte började förrän kl 12...
Tog en prommis med min Tove... häntade linnea efter skolan å åkte å fikade hos Jade å fillan.. Fillan är nyopererad så vi va där å kramades lite... Linnea saknar henne...
i morse sa hon.. mamma inatt drömde jag att Fillan va på skolan 💚💛💜
snart är hon tillbaka! !!

Tisdag va de dags IGEN för lite Vab.. skit linnea hade feber å va tjock i halsen.. de började redan på Måndag kväll.. men ja man försöker ju alltid skoja bort de...sååå de va bara att stanna hemma... myste hela dagen. .
onsdagen ville hon sååå gärna gå då dom hade friluftsdag så lite alvedon å packning.... de gick bra hon va pigg å frisk..
va knepigt de är va... bara nån dag med feber??
nåväl. .
onsdag torsdag jobb... wuhuuu mitt bästa jobb!!!




linnea har pärlat mina lurar så dom invigdes så klart!!!


ganska bra med kunder å humöret på topp... 😉

I morse... packade jag lite kläder snyggade till mig....


sen åkte jag å hjärtat till stockholm...


jag har gjort ett litet fotojobb.. jajamän lite modell för ett magasin som kommer i vårdagarna 😉 spännande va... avslöjar inget men ja kommer vara omslagsperson...
de va sååååå kul en ny upplevelse å alla som va med va sååå mysiga å snälla!!!
de fanns även en smalspegel. . joo en på riktigt haha shit va kul de va!!!


Bäsisen Hanna tog med våra troll hem... så stax åker vi dit på middag å hämtar dom å myser lite !!! 💜💗 tack för hjälpen
ännu en gång så lycklig över mina älskade vänner! !!
vad vore livet utan er!??


D jobbade lite på vägen hem.. och vi stannade på skopunkten å handlade lite... och
MÅNGFALDENS HUS i Nykvarn... för att fylla på doftpåse förrådet! !! 😉 har ni missat detta ställe? ??
dom finns på Instagram kolla in å ÅK dit!!!

Hoppas ni får en mysig Fredagkväll...
Puss på er Finisar!!!!
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0