Heejsan....

Dags att uppdatera liite.... Nu är vi friska eller jag... ingen annan i familjen blev sjuk. så jag tror på Matförgiftning. . fyy faaan..😨 nä kommer inte äta där mer... Thai ingelsta shopping. . urk...

de har varit sportlov... jag hade min lediga dag på onsdagen. .. Tog med mig ida på efm till stallet min kollega sofia å hennes söta hästar...
Ida va sååå lycklig... hon red klappade å myste.... 😉
Jaaa vi glömde hjälmen en stund.. 😲
















ida rev och rev morötter till stackars Viper som har en tandsjukdom... 😕 men han smaskade på!!!







de va lite småkallt i stallet så Sofia brassade på Diesel Värmaren så de va varmt å gött! !!



TAACK snälla för att vi fick komma å mysa lite... dom är sååå söta 💜

Sen har Pappan fyllt år.... vi klev upp typ mitt i natten för att fira honom 😴 men de är viktigt de där!!


Fikat lite med hans familj!!




Puss💜💗💜💗

jag har haft Jobbhelg!!! den gick ganska fort.. jobbade ju med fina kollegor !!!




och jag har inte rökt på över en vecka!!! ✌👌 tänkte att nu när ja varit sjuk och inte rökt kan ha lika gärna låta bli... jag har inte slutat för jag får om jag vill.. jag har mitt paket kvar... men jag gör de inte... de är ju ganska dyrt nu åxå...
de är psykiskt de där.. att jag får om ja vill.. Blir de förbud.. måste ja göra de...
haha konstigt! !!
tuggar massor med tuggummi!! ist..

mina favvo tuggummin kommer sluta säljas verkar de som 😨😨😨😢😢😢 så ja köpte dom sista paketen på pressbyrån




Ida hade sin kille här i helgen han sov över! !!




i måndags hade jag ledig dag... lämnade bilen på in och utv tvätt.... på nyköpings superbilvård de va ju toppen medans dom tvättade pärlan passade ja på att handla!! ✌✌ 199:- typ gratis!! ;)





så de rekommenderar jag varmt!!!

I lördags efter jobbet åkte jag och mina killar från jobbet till McDonalds å käkade. .. åååhh va gott de är!!! 😂


åå nu ska ni få höra.... jo jag har ju kommit på att de finns nåt som heter skärp 😉😂 va typ sådär 15 år sen ja använde de sist.. och de funkar bra om man har brallor som hasar ner.. !!
tips på de åxå hahah


i helgen är jag ledig så najs... å nästa helg åker vi med några vänner Till Krakow spännande...
Ja kan flyga ja är inte rädd..😨😨😨✈ uuhh flygrädd som fifan!!!

så har vi bokat Lalandia med barnen i påsk!! spännande!!!

Puss på er!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0