🐲Lördag....

Då har man rivit av 8 timmars lördags jobb...
kom hem pratade med Familjen som varit på Bio... skit helvette jag ville ju åxå se paddington... 😢😣

Fikade lite sen fick D åka ut å salta.. meeen vi sågs typ 68min alltid något...
SUCK!!!!

Just nu.. i detta nu.. jag brukar fan inte va bitter men nu dessa minuter är ja de... känns som man jobbar JÄMT... sena kvällar typ alla dagar... varannan helgs jobb suger så hårt!!! att jobba var 3:dje va helt Ok... men nu sen de blev varannan.. Feck trist... är fan aldrig ledig med familjen barnen frågar typ jämt är du ledig då å då?? 😢
jo jag har ledig dag i veckan.. men då är ju inte dom lediga....
ja ja veeeet butiks jobb... men ändå!!!

Då vi jobbar om varandra hinner jag inte ta tag i träningen ordentligt. .. de är ja åxå bitter för... jo visst hemma träning.. men de är inte samma som att åka å köra ett pass bli genom svettig å verkligen ta ut sig... de gör man inte på hemma träning... när nån vill de å nån har bajsat.. telefonen ringer osv... kommer förbli en tjockis... 😣😢😨

och när barnen är i säng... är de disk tvätt sortera tvätt... plocka fram kläder och div till dagen efter sen är de dags att sova...
får sån satångest när ja ser alla uppdateringar på FB .. tränat hit tränat dit.. gjort de med familjen åkt till fjällen badhus bakat fina middagar umgåtts mmmm....
mår sjukt dåligt av de... Faaaaaan...
TUR att ja älskar mitt jobb å mina kollegor.. men ett 7-16 jobb vore drömmen.. inga helger eller röda dagar... slippa planera låååångt fram en helg som passar för att hitta på nåt...


Så nu har ja gnällt av mig lite... kul va??? Jo denhär kan åxå va bitter såninihelvette.. inte ofta men ibland...
så mina stackars läsare...


Puss på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0