Sjuuuuk

ja fyy satan va sjuk jag varit helt vidrigt!!!!
Lördag va de familjedag...















vi åkte till Norrköping ingelsta shopping å handlade lite... fikade å åt lunch... barnen Pizza jag o D kina/thai buffe.... 😣 kräks av tanken...
stannade på Godisbron på vägen hem å fyllde på Lördags godis förrådet 😉

väl hemma började de komma Illamåendet. .. såååå illa ja mådde... trodde jag ätit för mycket godis!!!
vilade halvsov en stund... innan de va dags att snygga till sig å åka på Bio med några cheyor...
50 Shades of Grey...
💗💜💗💜💗💜👌👌👌 herreguuuud va bra den va... Ville Inte att den skulle ta slut... jag både grät skrattade å fick pirr i magen!!!!
huur ska ja nu kunna vänta till nästa film??? måste nog läsa böckerna igen! !!
mådde lite halv illa under hela bio besöket.. 😕








kom hem... sov... vaknade mitt i natten kallsvettig å såååå Illamående...
jag HATAR att kräkas sväljer in i de sista... kämpar emot. ...mådde sååå Illa å låg i sängen hela Söndagen... vid lunch började de... kräkandet... å höll i sig till söndag kväll... toppad med 39 graders feber... jag har ALDRIG typ aldrig feber.. å över 38 är ja fan död!!!!
Magkramper grät en skvätt av smärtorna å över att ja mådde sååå dåligt...
just DÄR saknade jag min älskade mamma nåt så fruktansvärt så ja grät lite av de åxå 😉😯 tänk va känslig man är när man är sjuk...

Hela måndagen låg ja nästan livlös .. bara sov å sov... min fina vän Tove kom förbi med nybakt bröd och proviva till mig 💜💗💜💗💜 sååå djävla rart blev tårögd !!!



på efm tog ja mig en dusch skurade toan och bytte sängkläder hade haft fönstret öppet hela dagen på vädring....
Idag känner jag mig mycket piggare har ätit frukost å är på benen... dock är man ju lite virrig när man legat till sängs 2 dagar!!!
Fy ja föder hellre barn än att ha kräksjukan eller matförgiftning ellet va de nu va???
hoppas att min familj klarar sig. .. att ta reda på de efter andra är fan ännu värre... 😷😷😷😷😷😷😷
men Nu friska tag... nu vill jag jobba.... träffa folk å snygga till mig...
har ledig dag i morgon jobbar helgen som kommer tänkte hitta på nåt med mina barn då söndagen gick åt i spyor å feber för mig... och de är ju sportlov så ja tror fika å skridskor blir bra!!!

enda fördelen med kräksjukan är att man för en stund Innan man äter upp sig känner sig mager!!!
jag kan ta på mina revben 😂😂😂😂 jo för en tjockis som jag händer de inte ofta ska ni veta!!!



nu är de bara att hänga på å hålla i dessa kilon man tappat! !! jo klart som ja ätit upp mig i helgen på massa gott 😉😄
fick ju massa gott å mys hos bästis i fredags! !!





jo just de ja köpte nya skor i fredags åxå 👌


Nu ska jag ta en kopp te å mysa i soffan en stund till !!!
puss på er mina Finisar
Och TAAACK som fan för alla krya på hälsningar å meddelanden..
ni är bäst !!!





FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

blä för att spy

såg oxå grey i fredags, olalala, längtar efter del 2

2015-02-17 @ 13:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0