🎉2015🎉

Nytt År Igen.....
2014 hann jag med endel...😯 separera.. vara singel ensamstående. ...
och bli sambo igen... är just nu lyckligare än någonsin Jag & D hör ihop... även om vi är olika som natt och Dag... de ska vara Vi.... 💜💕 💪

Nyårsafton firades med vänner... lite middag här hemma... saknade Tina som blev sjuk...asa trist...
grillade å mumsade massa gott.. choklad fondu och frukt å god dricka!!!




















sköt lite raketer här hemma..


sen packade vi vagnen å väskor å begav oss till Vännerna J&A där de va fler fina vänner och vi skålade in 12 slaget med dom... barnen lekte.. ja Ida somnade typ mitt på dansgolvet 😉 lik mamman kan sova överallt! !




























Trötta Ida!!! 💜


vi dansade skrattade å hade galet kul... Linnea va med hela tiden å dansade med oss... jag älskar sånna här fester när alla barn är med.. precis som när ja va liten... man somnade kanske bland alla andra barn... och vaknade när man blev buren till taxin eller liknande... sååå mysigt!!!




Vid 03 tiden va de dags att knalla hem... packade barnen i kärran å traskade...





vi somnade ganska snabbt... vaknade vid 12 dagen efter då va Ida & D vaken... linnea sov henne väckte vi strax innan 13 då va de Frukost/lunch.... jätte skön dag bara slappa å myste..




Nu är jag ledig 6 dagar sååå skönt ..
de va de första Ida frågade på nyårsdagen... Mamma är du Ledig idag... älskade barn.. tycker att ja jobbar jämt.. 😯 de känns nog så då ja jobbar varannan helg.. de är ju enda Lediga tiden med barnen på helgerna. ..
så dessa dagar ska vi umgås...
Idag ska vi plocka bort Julen å fixa lite på Idas rum...
sen får vi se vad som händer i helgen!!!

Puss på er!!! och God fortsättning! !!



FIA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0