Felååååt

Jag är en usel bloggare . . 😕😕😕 men har lixom inte tiiid..  dagarna går i ett... och bloggen  hamnar på sidan om...  

Vi har varit på ett vackert  bröllop 2 fina vänner . .. ❤ 

De va trevligt  att få klä upp sig... Min desigu alla satt bättre än sist !! Sånt är ju fint!! 

Mer bilder därifrån får ni sen... 

Jag har gått med i world of shape... En 30 dagars utmaning med hemma träning och kostchemat ...
Hemma träning passar mig.. då tid till att åka till gymmet är nästan obefintlig  just nu... 😣

De funkar.... även om de inte är asa stora minus siffror på vågen.."ännu" så känner och ser jag stora resultat  redan... och vi har kommit halvvägs... klar till midsommar 🌼

Nu ska ja knippa. .. haft ledig dag idag då ja jobbade helgen... hunnit med massor... känner mig nöjd!!!! 


PUSS på er å håll ut stora uppdateringen kommer.... 

♡ FIA♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0