🎈🎁🎈🎁🎈🎁🎈🎁🎈

Idag Fyller våran Älskade Ida Viola 7 År!!! Grattis du underbara omtänksamma Glada envisa lilla Drama Queen
Vi älskar dig så otroligt mycket !!!
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜





Tänk att för 7 år sen va vi på BB.. å väntade vattnet hade gått den 15... ingen verk ingenting... hon ville inte ut.. och de va ju 3V tidigt!!!
men lite dropp och 2 timmar senare va hon ute!!!
känns som igår...
Nu kommer dom här måstehaenbebis känslorna igen... 😉😄

i morse vaknade linnea typ 05 och frågade när vi skulle sjunga.. haha hon va lika spänd hon!!!
men vi väntade en timma...










Hon blev så glad för sina paket!!!
2 av dom som ja beställt på nätet (nackdelen med de) har inte kommit.. 😠 hoppas de kommer idag...

jag mår bättre idag... ingen feber.. så djävla skönt... ja tror ja sov bort den i går...
men snorig och hostar hela tiden... min näsa är såå sårig.. känner mig skit sexig!!!
har nu snytit upp ett paket våtservetter.. 72st... as wipes är de bästa för sårig näsa...
haha...
ikväll kommer mormor å farmor å fikar lite... färdiga bullar å en paj blire .. ida cyklar hem direkt efter skolan å hjälper mig att baka!!! :)
stora gummis !!!

Puss på er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0